Με ένα βαρύ τίτλο ήρθε στο φως της δημοσιότητας ένας ακόμα νεωτερισμός των παπικών. Γράφει λοιπόν το σχετικό δημοσίευμα ότι στη Γερμανία ο επίσκοπος του Έσσεν “ευλόγησε” λαϊκές γυναίκες να τελούν την ιεροτελεστία του βαπτίσματος. Ο λόγος, όπως υποστήριξε ο επίσκοπος, ήταν η έλλειψη ιερέων στις ενορίες.
Η επισκοπή του Έσσεν έγινε η πρώτη επισκοπή στη χώρα, που επέτρεψε σε λαϊκούς και μάλιστα σε γυναίκες να
βαφτίζουν.Τι να σχολιάσουμε στη συγκεκριμένη είδηση, αφού εκ θεμελίων χωλαίνει το πράγμα. Αναφανδόν επιβεβαιώνουν την πλάνη στην οποία βρίσκονται. Απογυμνωμένοι από τη Χάρη του Θεού, είναι απόλυτα λογικό να εκτρέπονται και να εξευτελίζονται από τα δαιμόνια.
Τι να πούμε τώρα! Ότι ξεφύγανε; Αυτοί έχουν ξεφύγει από την Αλήθεια χίλια χρόνια τώρα!
Τι να σχολιάσουμε! Ποιο παράδοξο; Ότι έβγαλε ο παπικός επίσκοπος αγγελία για αναζήτηση υπαλλήλων βαπτιστών;;; Φρίκη!
Από την άλλη, πιο φοβερό είναι ότι μέσα σε αυτήν την αίρεση του παπισμού άνθρωποι αχαρίτωτοι, με άμφια επιτελούν “βαπτίσεις”. Με αυτόν τον νεωτερισμό κατά κάποιο τρόπο, είναι σαν να ανοίγει το επάγγελμα και πλέον να παρέχονται κοινωνικές υπηρεσίες και από άλλα μέλη της κοινότητάς τους και ας μην φοράνε ράσα και ας είναι και γυναίκες…
Γιατί, το σίγουρο είναι ότι Μυστήρια δεν έχουν οι παπικοί. Το μυστήριο της Βάπτισης, όπως μόνο στην Ορθοδοξία υπάρχει, βιώνεται και ενεργείται, δηλώνει το γεγονός ότι είναι παρών ο Θεός. Κατά την τέλεση του Μυστηρίου δεν έχουμε απλά ένα δρώμενο, ένα τελετουργικό σε εξέλιξη, αλλά το Άγιο Πνεύμα κατέρχεται, αγιάζει και επιτελεί το Μυστήριο. Μέσω του Μυστηρίου μεταδίδεται η Χάρη του Θεού.
Ο Άγιος Νικόλαος ο Καβάσιλας μας διδάσκει ότι «το Βάπτισμα χορηγεί την ύπαρξη και την υπόσταση κατά Χριστόν… Ελευθερώνει από τις αμαρτίες, συμφιλιώνει το Θεό με τον άνθρωπο, κάνει τον άνθρωπο υιό του Θεού, ανοίγει τα μάτια της ψυχής, δίνει την αίσθηση του Θείου Φωτός, με λίγα λόγια προετοιμάζει για την μέλλουσα ζωή». Το Άγιο Βάπτισμα είναι η είσοδος στο Σώμα του Χριστού και προϋπόθεση όλων των άλλων Μυστηρίων.
Και ακόμα ο Απόστολος των Εθνών Παύλος στην προς Εφεσίους Επιστολή, μας λέει «εἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν βάπτισμα· εἷς Θεός καί πατήρ πάντων, ὁ ἐπί πάντων, καί διά πάντων, καί ἐν πᾶσιν ἡμῖν». (Εφ. 4,5-6) Και η μετάφραση από τον μακαριστό Νικόλαο Σωτηρόπουλο: «Ένας Κύριος υπάρχει (ο Ιησούς Χριστός), μία πίστη, ένα βάπτισμα. Ένας Θεός και πατέρας όλων, ο οποίος δεσπόζει όλων και ενεργεί δι’ όλων, και είναι μέσα σ΄ όλους μας».
Ένα είναι λοιπόν το Μυστήριο του Βαπτίσματος και αυτό είναι το Ορθόδοξο Βάπτισμα.
Μάλιστα, επειδή είναι μέγιστο Μυστήριο, αρχικά τελούνταν από τον ίδιο τον αρχιερέα, όπως μας λέει ο Άγιος Συμεών Θεσσαλονίκης «Ὅτι οὖν μέγιστον τό ἔργον τοῦ θειοτάτου Βαπτίσματος , διά τοῦτο πρότερον καί ἡ Ἐκκλησία διά τῶν ἀρχιερέων ἐν ταῖς καθολικαῖς. ἐκκλησίαις ἐποιεῖτο τά τῶν προσερχομένων βαπτίσματα…καί μάλιστα δή τῷ μεγάλῳ Σαββάτῳ πρό τῆς θείας ἱερουργίας…».
Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης συμπληρώνει για το βάπτισμα των Λατίνων οι οποίοι ως αιρετικοί «δεν δύνανται να τελειώσουν βάπτισμα, διότι απώλεσαν την τελεταρχικήν χάριν».
Συνεπώς, οι παπικοί καθώς είναι εκτός Εκκλησίας και δεν βιώνουν την αγιαστική Χάρη των Ιερών Μυστηρίων, όπως αυτή αποκλειστικά κατέρχεται στα Μυστήρια των Ορθοδόξων, οδηγούνται σε πλήθος νεωτερισμών.
Εφιστούμε όμως την προσοχή, διότι αυτή η κίνηση του επισκόπου του Έσσεν δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά σχετίζεται άμεσα με τα ανοίγματα του Πάπα προς το γυναικείο φύλο, κίνηση που συνάδει με το πνεύμα της Πανθρησκείας. Περισσότερο προχωρημένοι είναι οι άλλοι αιρετικοί, οι Προτεστάντες, οι οποίοι ήδη έχουν και ιέρειες και επισκοπίνες. Έχουμε βέβαια και στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας προχωρημένους Ιεράρχες και «σοφούς» καθηγητάδες που καταπιάνονται με τέτοιες ιδέες, όπως τον θεσμό των διακονισσών.
Στώμεν καλώς!
Ελένη Παπασταματάκη
Από το trelogiannis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου