Το ερώτημα που προκύπτει είναι κατά πόσο οι ηλικιωμένοι πρέπει να αφήσουν το τιμόνι, παραδίδοντας το δίπλωμα οδήγησής τους, έτσι ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια.
Την εφαρμογή μέτρων μετά την αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων, στα οποία εμπλέκονται ηλικιωμένοι οδηγοί, εξετάζουν αρκετές χώρες.
Μάλιστα, το ερώτημα που προκύπτει είναι κατά πόσο οι ηλικιωμένοι πρέπει να αφήσουν το τιμόνι, παραδίδοντας το
δίπλωμα οδήγησής τους, έτσι ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια.Μία από τις χώρες που φαίνεται να εξετάζει τη λήψη μέτρων για την απομάκρυνση των ηλικιωμένων οδηγών από τους δρόμους είναι η Ιαπωνία, όπου πριν από λίγες μέρες η κοινή γνώμη πάγωσε από ένα περιστατικό παράσυρσης ομάδας μαθητών από 84χρονο οδηγό στη Σαϊτάμα.
Όπως ισχυρίστηκε ο ηλικιωμένος, μπέρδεψε ένα φανάρι μπροστά από διάβαση πεζών, την ώρα που σε αυτή βρίσκονταν επτά παιδιά, τα οποία προσπαθούσαν να διασχίσουν τον δρόμο.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα των τοπικών ΜΜΕ, η οικογένεια του οδηγού του είχε ζητήσει επανειλημμένα να εγκαταλείψει την οδήγηση για λόγους ασφαλείας, αλλά εκείνος συνέχισε να οδηγεί, ισχυριζόμενος ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
Είναι γεγονός ότι στην Ιαπωνία ο αριθμός τροχαίων ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται οδηγοί ηλικίας 75 ετών και άνω συνεχώς αυξάνεται, ενώ μόνο το 2023 αναφέρθηκαν 30.330 περιστατικά.
Σύμφωνα με ιαπωνικά Μέσα, ο μεγάλος αριθμός τροχαίων ατυχημάτων με εμπλεκόμενους ηλικιωμένους οδηγούς στην ασιατική χώρα, έχει κινητοποιήσει διάφορους φορείς, ενώ γίνεται λόγος για τη διεξαγωγή μιας τηλεοπτικής καμπάνιας που έχει ως στόχο να τους πείσει ότι πρέπει να εγκαταλείψουν το τιμόνι.
Από το makeleio
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου