Χρησιμοποιείτε στυλό όλη σας τη ζωή. Για να γράψετε τεστ, να κρατήσετε σημειώσεις, να συμπληρώστε τη λίστα του σούπερ μάρκετ. Και παρόλο που ίσως γνωρίζετε ότι η πράξη της γραφής βοηθά στη βελτίωση της μνήμης και της ευκρίνειας, πιθανότατα δεν έχετε αναρωτηθεί ποτέ τίποτα για το στυλό, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι υπάρχει μια τρύπα στο καπάκι του. Γιατί βρίσκεται εκεί και ποιον πρακτικό λόγο
εξυπηρετεί.Ποια πρακτική εξυπηρετεί η τρύπα στο καπάκι του στυλό
Δεν πρόκειται, λοιπόν, για κάποιο κατασκευαστικό λάθος αλλά για μια ηθελημένη απόφαση. Το 1991 οι εταιρείες παρασκευής στυλό, συμπεριλαμβανομένης της BIC, άρχισαν να σχεδιάζουν κάθε καπάκι στυλό με μια μικρή τρύπα στην κορυφή, αφήνοντας πολλούς να αναρωτιούνται τι σημαίνει αυτό και ποιος ο σκοπός που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει. Η συγκεκριμένη τρυπούλα, λοιπόν, όχι μόνο προστατεύει το μελάνι στο στυλό, αλλά προστατεύει, επίσης, και τον χρήστη του από πιθανούς κινδύνους ασφαλείας.
Ίσως σκεφτείτε, λοιπόν, ότι η προσθήκη μιας τρύπας στο καπάκι του στυλό θα προκαλούσε την εξάτμιση του μελανιού, αλλά προφανώς ισχύει το αντίθετο, σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reader’s Digest. Ο αερισμός που δημιουργείται από την τρύπα σταθεροποιεί στην πραγματικότητα την πίεση του αέρα και εμποδίζει το στέγνωμα του μελανιού. Έτσι, ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε τα στυλό σας για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε κλείσει με το καπάκι μετά από κάθε χρήση.
Μείωση του κινδύνου για την ασφάλεια του χρήστη
Ο δεύτερος λόγος, επίσης, που οι εταιρείες έχουν δημιουργήσει αυτήν την μικροσκοπική τρύπα στο καπάκι του στυλό είναι η ασφάλεια. Σίγουρα κάποιες φορές θα έχετε δαγκώσει το καπάκι του στυλό σας όσο σκέφτεστε τί θα γράψετε ή μπορείτε να φανταστείτε πώς κατά λάθος μπορεί κάποιο παιδί να το καταπιεί. Σε κάθε περίπτωση, η τρύπα είναι εκεί για να αποφευχθεί ο πνιγμός. «Ο λόγος που ορισμένα στυλό BIC έχουν μια τρύπα στο καπάκι τους είναι για να αποτρέψουν το καπάκι να εμποδίσει εντελώς τον αεραγωγό εάν κάποιος το καταπιεί κατά λάθος», σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας και το Reader’s Digest.
Από το newsbeast
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου