Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

Πιστεύουμε ἄραγε οι Χριστιανοί σὲ μετὰ θάνατον ζωὴ καὶ μισθαποδοσία;..

 Ἀδυνατῶ νὰ κατανοήσω πῶς μποροῦν Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ νὰ δικαιολογοῦν δολοφονίες ἐμβρύων μὲ ἐπιχειρήματα ἀθέων, πωρωμένων κοσμικῶν.

Ἀναρωτιέμαι: Γνωρίζουν ὅτι τὰ ἔμβρυα ἐξάγονται μὲ καισαρικὴ τομὴ ἀπὸ δύσμοιρες γυναῖκες σὲ προχωρημένη ἐγκυμοσύνη καί, ἐνῶ ἀκόμη εἶναι ζωντανά, τοὺς ἀφαιροῦν τὰ ὄργανα ποὺ τοὺς εἶναι χρήσιμα καὶ ἐν συνεχείᾳ τὰ ἐγκαταλείπουν νὰ ξεψυχήσουν; Ἤ μήπως πιστεύουν ὅτι τοὺς κάνουν ἀναισθησία ὅταν τὰ πετσοκόβουν γιὰ νὰ πάρουν τὰ

ὄργανά τους, ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ εἶναι γνωστὸ ὅτι δὲν τὰ θεωροῦν κἄν ἀνθρώπους;

Ἀκόμη κι ἄν ὁ συγκεκριμένος ἰὸς ἦταν πραγματικὰ ἐφιαλτικὸς καὶ δὲν εἶχε διογκωθεῖ δυσθεώρητα ἀπὸ τοὺς κρατοῦντες, ἀκόμη κι ἄν τὰ καινοφανῆ προϊόντα γενετικῆς μηχανικῆς ποὺ βαφτίστηκαν «ἐμβόλια» ἦταν ὄντως ἐμβόλια καὶ δὴ δοκιμασμένα ἐπὶ πολλὰ χρόνια, ἀκόμη κι ἄν δὲν παρουσίαζαν παρενέργειες καὶ ἀποδεδειγμένα δὲν ἀλλοίωναν τὸ DNA μας, ἦταν δηλαδὴ 100% ἀσφαλῆ τόσο βραχυπρόθεσμα ὅσο καὶ μακροπρόθεσμα, ἀκόμη κι ἄν ἐπετύγχαναν 100% καὶ ἐφ' ὅρου ζωῆς ἀνοσία, τὸ γεγονὸς καὶ μόνο ὅτι χρησιμοποιήθηκαν γιὰ τὴν παραγωγὴ ἤ ἔστω γιὰ τὶς πρῶτες πειραματικὲς δοκιμές τους κυτταρικὲς σειρὲς ἐκτρωμένων ἐμβρύων δὲν τὰ καθιστᾶ ἀπαγορευτικὰ γιὰ τὸν Ὀρθόδοξο Χριστιανό; Μπορεῖ Ὀρθόδοξος Χριστιανός, ὁ ὁποῖος πιστεύει, ὑποτίθεται, στὸν λόγο «ἡμῶν (...) τὸ πολίτευμα ἐν οὐρανοῖς ὑπάρχει...», νὰ βασίζῃ τὴν διαφύλαξι τῆς ὑγείας τοῦ προσωρινοῦ του σαρκίου στὴ μαζικὴ δολοφονία ἄλλων ἀνθρώπων, οἱ ὁποῖοι, μάλιστα, φεύγουν ἀβάπτιστοι, κουβαλώντας τὸ προπατορικὸ ἁμάρτημα στὸν Ἄδη, χωρὶς νὰ τὸν ἐλέγχῃ ἡ συνείδησί του;

 

Τί νὰ τὸ κάνω ἄν γλιτώσω ἀπὸ τὸν λεγόμενο SARS-CoV-2 κορωνοϊὸ καὶ πεθάνω τὸν ἑπόμενο μῆνα ἀπὸ ἄλλον κορωνοϊό, π.χ. γρίπης, ἤ ἀπὸ ἔμφραγμα ἤ ἐγκεφαλικὸ ἤ σὲ 6 μῆνες εἴτε σὲ ἕνα χρόνο ἀπὸ καρκίνο στὸν ἐγκέφαλο ἤ ἄν, ἔστω, ζήσω ὑγιέστατος μέχρι τὰ 200 χρόνια, ἀλλὰ δὲν βρῶ ἔλεος ἀπὸ τὸν Θεὸ γιὰ μία αἰωνιότητα; Μήπως τότε θὰ μεσολαβήσῃ στὸν Θεὸ καὶ θὰ μὲ σώσῃ ἀνάξιος Μητροπολίτης ἤ ἄθεος πολιτικός;

Τελικά, πιστεύουμε ἤ ὄχι σὲ μετὰ θάνατον ζωὴ καὶ μισθαποδοσία;..

 Δημήτρης Ι. Παπαδημόπουλος

Από το trelogiannis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου