Αυτά είναι τα προβλήματα των ηλεκτρικών αμαξιών.
Όταν ο κλιματισμός στο Tesla Model 3 σταμάτησε να δουλεύει, η Σάρα Γουίλιαμς από τη Νέα Υόρκη των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής πήγε σε μια αντιπροσωπεία Tesla για να φτιάξει το πρόβλημα.
“Άνοιξαν το ντουλαπάκι κι ένα τρωκτικό έπεσε έξω. Είναι τρελό” είπε η 41χρονη γιατρός, μιλώντας στην εφημερίδα New York Post για το περιστατικό.
Πιθανότατα, το
ποντίκι δάγκωσε πολλά εσωτερικά καλώδια, η μόνωση των οποίων είναι από ένα υλικό με βάση τη σόγια.Όταν η Γουίλιαμς διαμαρτυρήθηκε, ωστόσο, η εταιρεία αρνήθηκε να βοηθήσει.
Το κόστος της επισκευής θα ξεπεράσει τις 5 χιλ. δολάρια (περίπου 4,2 χιλιάδες ευρώ), σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ιδιοκτήτριας.
Το βασικό πρόβλημα, όμως, είναι ότι παρά τις “συνεχείς υποσχέσεις ότι το πολυτελές όχημα θα είναι έτοιμο σύντομα” έχουν περάσει ήδη δυο μήνες που του Tesla Model 3 είναι στο συνεργείο.
Μάλιστα, σε ένα email από έναν εκπρόσωπο της Tesla στην Γουίλιαμς, ο Χοσέ Σόλις αναφέρει ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων σήμερα χρησιμοποιούν το μονωτικό από σόγια στα καινούρια οχήματα τους.
“Η χρήση αυτού του υλικού δεν θεωρείται ελάττωμα στο σχεδιασμό ή τη χρήση…Θεωρώντας ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες πέρα από τον έλεγχο της Tesla, δεν μπορούμε να καλύψουμε με την εγγύηση ή την επισκευή” ανέφερε ο εκπρόσωπος της Tesla.
Στην πραγματικότητα, τα τελευταία χρόνια διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δεχτεί σφοδρή κριτική για τη χρήση σόγιας στα καλώδιά τους.
Όπως η Tesla, όλοι έχουν αρνηθεί να καλύψουν τα έξοδα από τις ζημιές που προκάλεσαν τα τρωκτικά στα αμάξια.
Μέχρι σήμερα, μόνο η εταιρεία του Έλον Μασκ φαίνεται να έχει γλιτώσει τις νομικές ενέργειες σε σχέση με το συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά αυτό θα μπορούσε να αλλάξει, καθώς τα παράπονα που σχετίζονται με το ζήτημα αυξάνονται, σύμφωνα με τη New York Post.
“Δεχόμαστε πολλά αιτήματα από ιδιοκτήτες Tesla, γιατί μοιάζουν να είναι ευάλωτα στο πρόβλημα” λέει ο εφευρέτης του RatMat, ενός προϊόντος ειδικά σχεδιασμένου να κρατάει τα τρωκτικά μακριά από τα αμάξια.
Σύμφωνα με τον Τόμπι Μπάτεσον, πέρα από τα ηλεκτρικά καλώδια, σε ορισμένα αμάξια τα ποντίκια έφαγαν και τα καλώδια των φρένων.
“Σε σημείο που τα αμάξια δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν” ανέφερε.
(sputniknews)
Από το el.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου