Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

Νέο καύσιμο diesel μειώνει τις εκπομπές καυσαερίου κατά 271%

Τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν καύσιμα Diesel ανήκουν στα πιο επιβλαβή οχήματα για το περιβάλλον. Ένας κινητήρας Diesel BS4, απελευθερώνει πολύ μεγαλύτερες ποσότητες ρύπων στην ατμόσφαιρα από ότι ένας βενζινοκινητήρας BS4. Τώρα όμως μία νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το πανεπιστήμιο Yale, δείχνει ότι μπορεί να δώσει λύση σε αυτό το πολύ σοβαρό πρόβλημα.
Όπως ανακάλυψε η Nabila A. Huq και
οι συνεργάτες της, το καύσιμο Diesel μπορεί να γίνει λιγότερο ρυπογόνο και ταυτόχρονα πιο αποδοτικό, με την αύξηση και τη διατήρηση της ποσότητας του οξυγόνου σε αυτό.
Προκειμένου να πραγματοποιηθεί σωστή καύση, χρειάζονται τρία απαραίτητα στοιχεία: καύσιμο, αέρας και σπινθήρας. Η νέα μελέτη που πραγματοποιούν οι επιστήμονες στοχεύει στην αύξηση του οξυγόνου που περιέχεται στο καύσιμο, μέσω της προσθήκης οργανικών μορίων που περιέχουν μεγάλη ποσότητα οξυγόνου.

Τα καθαρά καύσιμα μπορούν να σώσουν τα αυτοκίνητα diesel
Η ομάδα δημιούργησε έναν αιθέρα βιολογικής προέλευσης μέσω μιας καταλυτικής διαδικασίας υψηλής απόδοσης. Δημιουργήθηκε μια μεγάλη ποσότητα αιθέρα, για να αποδείξει την ικανότητά του να μειώνει την κατακρήμνιση και να βελτιώνει την ικανότητα αυτοανάφλεξης του καυσίμου diesel.
Η αιθάλη αποτελείται από άκαυστα σωματίδια άνθρακα που φράζουν τα εσωτερικά στοιχεία μιας μηχανής καύσης. Ο νέος βιοεξαρτώμενος αιθέρας παρέχει αρκετό οξυγόνο για να πραγματοποιήσει τη διαδικασία καύσης αποτελεσματικά. Σύμφωνα με την Nabila A. Huq, η μείωση της κατακρήμνισης αγγίζει το 86% και η βελτίωση της ποιότητας ανάφλεξης το 56% με την ανάμιξη βιοεξαρτώμενου αιθέρα με petrodiesel.

Φυσικά εκτός από την καλή καύση, ένα καύσιμο για να είναι αποδοτικό πρέπει να είναι επίσης εύκολο να μετακινηθεί, να αποθηκευτεί και να μεταφερθεί. Για το λόγο αυτό, η ερευνητική ομάδα πραγματοποίησε πρόσθετα τεστ ώστε να αποδείξει ότι το νέο της καύσιμο πληροί όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές για να υιοθετηθεί από την υπάρχουσα υποδομή καυσίμων.



Ο βιοεξαρτώμενος αιθέρας, βελτιώνει την ικανότητα ανάφλεξης κατά 10% και μειώνει την καταβύθιση κατά 20% όταν αναμειγνύεται με petrodiesel σε όγκο 20%.
Η ομάδα δήλωσε επίσης ότι το καθαρό απόθεμα βιολογικών μιγμάτων, μαζί με το μείγμα 20% petrodiesel-αιθέρα ήταν ασφαλές για αποθήκευση και χρήση σε υπάρχουσες μηχανές diesel.

Η ομάδα επιβεβαίωσε ότι με περισσότερη έρευνα και χρηματοδότηση θα μπορούσε να αποδειχθεί εξαιρετικά οικονομική και βιώσιμη λύση. Και το πιο σημαντικό όλων είναι ότι το νέο καύσιμο έχει τη δυνατότητα να μειώσει τις εκπομπές ρύπων από 50% έως 271% σε σχέση με το petrodiesel.
Από το secnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου