Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Αντε να βαλουμε και εμεις λιγο λαδι στην φωτια της Γκρετα ..!

Καμια φορα ειναι τοσο φανερο το τι συμβαινει στην πραγματικοτητα που προσωπικα με πιανει το κλασικο μου πεισμα να μην θελω να μιλησω για τιποτα ..!
Λεω μεσα μου αν εχουν τοση πληροφορια μπροστα τους και επιμενουν οι ανθρωποι να πιστευουν σε κατασκευασμενα αστερια ακτιβισμου τοτε ..ας πανε να φανε το κεφαλι τους ..!
Η πληροφορια ειναι παντου για το θεμα της δηθεν κλιματικης αλλαγης ..που εχει την συνηθεια να εμφανιζεται σε κυκλους μεσα στην ιστορια της γης ..και τοτε που
οι ανθρωποι δεν ειχαν πλαστικα ..αλλα μονο εκλαναν μεθανιο!!…

Βλεπω ομως γυρω γυρω την μαχη της πληροφοριας και με πιανει λιγο το τρολ μεσα μου , βλεπω την μια πλευρα να βγαζει αγια την Γκρετα και την αλλη πλευρα να ολμοβολει με το απο που τα παιρνει η γκρετα η κατα ποσο θα φερει τον αντιχριστο …η αγια γκρετα..!!!…Πφφφφφφφ!
Ετσι και εγω θα τσιγκλισω λιγο ….θα ανακατεψω τα καρβουνα γυμνος με το τριτο μου ποδι ..! πφφφ…..!
Καταρχας εχω δικαιωμα να το κανω μιας και το θεμα που θα σας δειξω ημουν ο πρωτος που το ανελυσε .. ασχετο αν δεν υπαρχουν πια ..τι να κανουμε ..καποιους τους βαρανε καποιους τους σηκωνουν …ας το συνηθισουμε !..

Θυμασαι το i-pet-goat ; Αν οχι σημερα θα το ξαναδεις …!
Κοιτα αυτη την φωτο …!
Και τωρα ξαναδες το i-pet-goat με την φωτο στο μυαλο σου και προσπαθησε να το ξανα αναλυσεις ..!



Δες πως εξελισσεται η ιστορια ..καρε καρε οπως εκανα εγω καποτε για σενα …!                                                       
Πφφφφφ αυτα τα καρβουνα μου φερνουν ανατριχιλα … και δεν μπορω και να τιναψω το τριτο μου ποδι πανω απο τρεις φορες μην παρεξηγηθω..!

Stranger…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου