Έρχεται πείνα…Μετά τον λοιμό… ο λιμός..Επίκειται κατάρρευση της παγκόσμιας αλυσίδας ανεφοδιασμού, τροφοδοσίας!!H Aγγλία όπου παρατηρούνται μεγάλες ελλείψεις σε καύσιμα τρόφιμα δεν είναι παρά μόνο η αρχή..
Επίκειται κατάρρευση της παγκόσμιας αλυσίδας ανεφοδιασμού, τροφοδοσίας: ο εκτεταμένος λιμός, οι διακοπές ρεύματος και η οικονομική καταστροφή αποτελούν μάστιγα στο κατώφλι μας.
Οι μη εκλεγμένοι
παγκοσμιοποιητές θα χρησιμοποιήσουν κάθε κρίση για ν’ ασκήσουν την επιρροή τους στους πολιτικούς, τους επιχειρηματικούς ηγέτες και την κοινωνία των πολιτών. Δεν έχει σημασία αν η κρίση σχετίζεται με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, την κλιματική αλλαγή, τη φτώχεια ή την παγκόσμια πανδημία – κάθε λύση που προτείνει το GEF απαιτεί συνεργασίες δημόσιου -ιδιωτικού τομέα – μια στενότερη συγχώνευση επιχειρήσεων και κοινωνίας.Το μεγάλο πρόγραμμα Επαναφοράς είναι ένα μέσο για τον σκοπό. Το τέλος ως σκοπός είναι η συγκεντρωτική εξουσία και ο έλεγχος της κοινωνίας μέσω της κοινωνικής και οικονομικής πίεσης που επιβάλλεται από τις τεχνολογίες της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης που τροφοδοτούν το Internet των Σωμάτων, τον διανθρωπισμό, τις ψηφιακές ταυτότητες, την παγκόσμια χρηματοδότηση, τις αλυσίδες εφοδιασμού τροφίμων και άλλα. Με το Cyber Polygon 2021, βλέπουμε το GEF ( Παγκόσμια Διευκόλυνση Περιβάλλοντος) και τους συνεργάτες του να έχουν ως στόχο την ανοσοποίηση του διαδικτύου, τη δαιμονοποίηση των κρυπτονομισμάτων και την υπερμεγέθη συγκέντρωση της εξουσίας τους χωρίς ποτέ να υποβάλουν την ατζέντα τους σε ψηφοφορία με τη θέληση του λαού.
Eδώ κι ένα χρόνο αρχίζει να συμβαίνει τεχνητή κατάρρευση των παγκόσμιων γραμμών εφοδιασμού. Αυτή η κατάρρευση επιταχύνεται τώρα με ανησυχητικό ρυθμό. Ακόμα και το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) – μαζί με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Οδικών Μεταφορών (IRU), τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA) και τη Διεθνή Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών (ITF) – έστειλαν μια επιστολή κόκκινου συναγερμού στους παγκόσμιους ηγέτες και στις Υπηρεσίες Ηνωμένων Εθνών προειδοποιώντας για μια «κατάρρευση των παγκόσμιων συστημάτων μεταφορών» που θα επιδεινωθεί. Ο ένοχος αυτής της κατάρρευσης; Λάθος lockdown της κυβέρνησης, υποχρεωτικοί εμβολιασμοί και πολλά fake «τεστ» ψευδοθετικότητας για τον covid (μέσω PCR), που χρησιμοποιούνται για να διαλύσουν τη βάση εργασίας των ναυτιλιακών εταιρειών, των λιμένων, των πληρωμάτων πλοίων και των ναυτιλιακών εταιρειών.
Όπως εξηγεί το ICS: «Στο απόγειο της κρίσης αλλαγής του πληρώματος, 400.000 ναυτικοί δεν μπόρεσαν να εγκαταλείψουν τα πλοία τους, με μερικούς ναύτες να εργάζονται για έως και 18 μήνες στα αρχικά τους συμβόλαια. Οι πτήσεις περιορίστηκαν και οι εργαζόμενοι στην αεροπορία αντιμετώπισαν ασυνεπή σύνορα, ταξίδια, απαιτήσεις εμβολίων. Πρόσθετες και συστηματικές στάσεις στα οδικά σύνορα ανάγκασαν τους οδηγούς φορτηγών να περιμένουν, μερικές φορές εβδομάδες, για να μπορέσουν να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους και να επιστρέψουν στο σπίτι τους. “
Με άλλα λόγια, οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο κρατούν τους εργαζόμενους των μεταφορών όμηρους στην ανορθολογική πολιτικο-υγειονομική διαχείριση της πανδημίας του Covid, με τον υποχρεωτισμό εμβολίου, τα λουκέτα και τις απαιτήσεις τεστ..
Χρησιμοποιούν τον κατασκευασμένο Covid βιολογικό όπλο για να επιτύχουν μια «παγκόσμια επαναφορά» που περιλαμβάνει την καταστροφή των παγκόσμιων οικονομιών, την κατάρρευση του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος….
Το γεγονός ότι οι παγκόσμιες προμήθειες ενέργειας είναι επίσης τεχνητά περιορισμένες, οδηγώντας σε διακοπή λειτουργίας του κινεζικού ηλεκτρικού δικτύου, εκτεταμένες ελλείψεις καυσίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο και έλλειψη φυσικού αερίου σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες τιμές που τερματίζουν την παραγωγή λιπασμάτων, την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα και το εργοστάσιο κρέατος σε όλη την Ευρώπη. Όλα είναι συνυφασμένα.
Γιατί ο άνθρακας είναι λιγοστός; Λόγω των πανδημικών αποκλεισμών, φυσικά. Ένας συντονισμένος παγκόσμιος υβριδικός πόλεμος κατά του ανθρώπινου γένους.
Τους επόμενους έξι μήνες θα υπάρξουν τεράστιες ελλείψεις σε τρόφιμα, ενέργεια, ιατρικά εφόδια και ανταλλακτικά εμπορίου.
Ως αποτέλεσμα αυτής της τεχνητής κατάρρευσης, οι λαοί του κόσμου βρίσκονται στα πρόθυρα ακραίων ελλείψεων τροφίμων που θα διαρκέσουν μέχρι το χειμώνα 2021-2022 και μέχρι την άνοιξη. Αυτές οι ελλείψεις θα δημιουργήσουν πολιτικές αναταραχές και μια παγκόσμια εξέγερση που θα χρησιμοποιηθεί για να δικαιολογήσει την υπέρμετρη καταστολή, καταστολή σ΄ ελευθερία και ελεύθερης κυκλοφορίας. Δημιουργούν το χάος επειδή μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το χάος για να δικαιολογήσουν το lockdown και ακόμη πιο περιοριστικές τακτικές αστυνομοκρατούμενης πολιτείας.
Δεν είναι άσκηση. Είναι πόλεμος σε πραγματικές συνθήκες ασύμμετρης απειλής….
Από την έναρξη της πανδημίας του COVID-19, οι ναυτιλιακές, οδικές και αεροπορικές βιομηχανίες ζήτησαν από τις κυβερνήσεις να διασφαλίσουν την ελεύθερη κυκλοφορία των εργαζομένων στις μεταφορές και να τερματίσουν τις απαγορεύσεις ταξιδιών και άλλους περιορισμούς που είχαν αντίκτυπο. Οι εργαζόμενοι στις μεταφορές κάνουν τον κόσμο να γυρίζει και είναι απαραίτητοι για την ελεύθερη ροή των εμπορευμάτων, συμπεριλαμβανομένων των εμβολίων και του εξοπλισμού ατομικής προστασίας, αλλά παραμένουν συνεχώς αδέσμευτοι από τις κυβερνήσεις και θεωρούνται δεδομένοι από τους υπαλλήλους τους.
Οι κλήσεις ήταν συνεπείς και σαφείς: ελευθερία κινήσεων για τους εργαζόμενους στις μεταφορές, για τις κυβερνήσεις να χρησιμοποιούν πρωτόκολλα που έχουν εγκριθεί από διεθνείς οργανισμούς για κάθε τομέα και να δίνουν προτεραιότητα στους εργαζόμενους στις μεταφορές…
Οι κυβερνητικοί ηγέτες δεν άκουσαν κι απέτυχαν να λάβουν την αποφασιστική και συντονισμένη δράση που απαιτείται για την επίλυση αυτής της κρίσης.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η IRU, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Οδικών Μεταφορών, η IATA, η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών, η ICS, το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο και η ITF, η Διεθνής Ομοσπονδία Μεταφορών, συγκεντρώθηκαν για να απευθυνθούν επειγόντως στους αρχηγούς κυβερνήσεων και τις υπηρεσίες των Ηνωμένων Εθνών ζητώντας να καταργήσουν τους περιορισμούς στην ελεύθερη κυκλοφορία των εργαζομένων στις μεταφορές και να διασφαλίσουν και να διευκολύνουν την ελεύθερη και ασφαλή κυκλοφορία τους.
Οι συλλογικές βιομηχανίες αντιπροσωπεύουν πάνω από 20 τρισεκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο εμπόριο κάθε χρόνο και αντιπροσωπεύουν 65 εκατομμύρια εργαζόμενους στον τομέα των μεταφορών παγκοσμίως, και περισσότερες από 3,5 εκατομμύρια εταιρείες οδικών και αεροπορικών μεταφορών, καθώς και περισσότερο από το 80% του παγκόσμιου στόλου εμπορικού ναυτικού.
Οι ναυτικοί, τα πληρώματα και οι οδηγοί πρέπει να μπορούν να συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά τους και να διασχίζουν τα σύνορα για να διατηρούν σε κίνηση τις αλυσίδες εφοδιασμού. Οι αρχηγοί κυβερνήσεων να αναλάβουν επειγόντως την πρωτοβουλία που απαιτείται για τον τερματισμό των κατακερματισμένων ταξιδιωτικών κανόνων και περιορισμών που έχουν επηρεάσει σοβαρά την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού και έχουν θέσει σε κίνδυνο την υγεία και την ευημερία του προσωπικού των μεταφορών.
Έρχεται πείνα…Μετά τον λοιμό… ο λιμός..Επίκειται κατάρρευση της παγκόσμιας αλυσίδας ανεφοδιασμού, τροφοδοσίας!! Λοιμοί, λιμοί… οι καταποντισμοί των μεγάλων σεισμών λείπουν για να συμπληρωθεί το εφιαλτικό αποκαλυπτικό σενάριο….
”…δεῖ γάρ πάντα γενέσθαι, ἀλλ’ οὔπω ἐστί τό τέλος. ἐγερθήσεται γάρ ἔθνος ἐπί ἔθνος καί βασιλεία ἐπί βασιλείαν, καί ἔσονται λιμοί καί λοιμοί καί σεισμοί κατά τόπους· πάντα δέ ταῦτα ἀρχή ὠδίνων». (Ματθ. κδ’, 6-8)
dimpenews.com
Από το katohika
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου