Βάλατε κι εσείς στόχο να κάνετε περισσότερη οικονομία; Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε να τα καταφέρετε, με μια απλή αλλά περιεκτική λίστα των πραγμάτων που όλοι μας αγοράζουμε, χωρίς να χρειαζόμαστε.
«Έτοιμες» συσκευασίες
Σαλάτες που έχουν ήδη κοπεί, συσκευασμένα σνιτσελάκια/ μπιφτέκια/ φιλετάκια κλπ, φέτα σε πλαστικό κουτάκι, συσκευασίες με τυρί-ζαμπόν για τοστ και πάει λέγοντας, κοστίζουν τα διπλά από τα αντίστοιχα προϊόντα που μπορείτε κάλλιστα να αγοράσετε από το τμήμα με τα τυριά/ κρέατα/ λαχανικά/ αλλαντικά κλπ του
σούπερ μάρκετ. Και τι σας γλιτώνουν; Τα πέντε λεπτά που θα κόβατε την σαλάτα, ή το τρίμα φρυγανιάς που θα απλώνατε για το σνίτσελ σας.Ένα εκατομμύριο διαφορετικά καθαριστικά
Με την εξαίρεση ελάχιστων υλικών, όπως το ξύλο, οι επιφάνειες του σπιτιού σας δεν χρειάζονται η καθεμία το δικό της διαφορετικό απορρυπαντικό, σφουγγαράκι και πανάκι για να καθαριστούν. Το παλιό καλό σαπούνι είναι μια χαρά σχεδόν για τα πάντα.
Καφές απ’ έξω 2 ευρώ την ημέρα, δηλαδή 10 ευρώ την εβδομάδα αν δεν μετράμε τα Σαββατοκύριακα, 14 ευρώ αν τα μετράμε, δηλαδή τουλάχιστον 40 ευρώ τον μήνα. Εξοικονομήστε τα, με κλασικό κι αγαπημένο φραπεδάκι από το σπίτι –ή ακόμα καλύτερα επενδύοντας σε μια καφετιέρα, για καλύτερης ποιότητας καφέ.
Ξυραφάκια μιας χρήσης
Με σχεδόν 7€ ανά συσκευασία, για εργονομικές λαβές και χαριτωμένα χρώματα και άλλα ωραία αλλά άχρηστα «πλεονεκτήματα». Αγοράστε ένα κλασικό ξυράφι ή ξυριστική μηχανή, στα οποία θα αλλάζετε απλώς τις λεπίδες, γλιτώνοντας περίπου το ένα τρίτο των χρημάτων. Και, κυρίες μου: Το ότι η οικονομικότερη συσκευασία γράφει επάνω “for men” δε σημαίνει τίποτα –οι λεπίδες είναι ακριβώς ίδιες, η τιμή τους είναι μόνο που αλλάζει.
Ενεργειακά ποτά
Αν ο παραδοσιακός καφές δεν αρκεί για να σας ξυπνήσει, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά με τη διάρκεια ή την ποιότητα του ύπνου σας –ή, εναλλακτικά, κάτι πάει πολύ καλά με το marketing των energy drinks, που σας έχουν πείσει πως τα χρειάζεστε.
Πανάκριβα προϊόντα περιποίησης Αντιρυτιδικές κρέμες, αντικυτταριτιδικές λοσιόν, μαγικά φίλτρα που θα σας κάνουν να δείχνετε νεότεροι/ ομορφότεροι/ πιο γυαλιστεροί/ πιο έξυπνοι/ πιο οτιδήποτε. Ξέρετε τι κάνει την ίδια δουλειά; Ένας συνδυασμός καλού ύπνου, καλού σεξ και ανθρώπων στη ζωή σας που σας κάνουν να γελάτε.
Μάρκες
Ας πούμε ότι υπάρχουν μπροστά σας δύο κινητά. Δεν θέλουμε να κατηγορηθούμε για δυσφήμιση, οπότε ονόματα δε λέμε, αλλά ας πούμε ότι το ένα κάνει 300€ και το άλλο 900€. Αν μπείτε στον κόπο να κοιτάξετε αναλυτικά τις τεχνικές προδιαγραφές τους, θα διαπιστώσετε ότι η διαφορά στην τιμή είναι τα έξοδα του τμήματος marketing της ακριβής εταιρείας, που δουλεύει υπερωρίες και πρέπει κάπως να πληρωθεί.
Δείτε επίσης: Και συ τέκνον Τζόρνταν;(ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ 2ο Μέρος)
Κι αυτό ισχύει στα πάντα: Ρούχα, παπούτσια, τσάντες, αξεσουάρ, gadget και πάει λέγοντας. Δεν είμαστε πια στα 90s και το καρτελάκι του πουλόβερ σας δεν ενδιαφέρει πραγματικά κανέναν.
Από το tromaktiko
Δείτε επίσης: Παράλληλοι κόσμοι και τέταρτη διάσταση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου