Μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που ερχόμαστε σε επαφή με τις τράπεζες, αλλά και στο ρόλο τους στις καταναλωτικές μας συνήθειες, φέρνουν οι τεχνολογικές εξελίξεις.
Σύμφωνα με έκθεση της HSBC με θέμα την τραπεζική του μέλλοντος, η ψηφιακή ενεργοποίηση φωνής θα γίνει πιθανότατα ο βασικός δίαυλος επικοινωνίας με τους πελάτες των τραπεζών, μαζί με την επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality).
Τεχνολογία και δεδομένα θα επιτρέψουν στις τράπεζες να
εξυπηρετούν πελάτες με υπερ-εξατομικευμένο και αυτοματοποιημένο τρόπο
Αυτό σημαίνει ότι θα μιλάμε σε «ρομπότ» για τα θέματά μας με την τράπεζα, ενώ η επιλογή επικοινωνίας με εκπρόσωπο θα παραμείνει για την επίλυση πιο περίπλοκων προβλημάτων.
Ενδιάμεσος οι τράπεζες για το λιανεμπόριο
Στην ίδια έκθεση αναφέρεται ότι οι καταναλωτές θα έχουν πολύ μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους μέσα από τα δικά τους ψηφιακά προφίλ ταυτότητας
Ταυτόχρονα, οι τράπεζες μπορούν να γίνουν “έμπιστοι ενδιάμεσοι” κατά τη δημιουργία και τη διαχείριση αυτών των προφίλ και κατά την πρόσβαση σε υπηρεσίες τρίτων, όπως επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας ή εταιρείες λιανεμπορίου
Οι εξελίξεις στην τεχνολογία και τα δεδομένα, θα επιτρέψουν στις τράπεζες να προσφέρουν στους πελάτες τους υπερ-εξατομικευμένες και, σε μεγάλο βαθμό, αυτοματοποιημένες υπηρεσίες μέσα στην επόμενη δεκαετία, ξεπερνώντας την παραδοσιακή προσέγγιση που βασίζεται στα προϊόντα λιανικής.
Καλύτερες υπηρεσίες
Σύμφωνα με την HSBC, κατακτώντας τα δεδομένα και τις νέες τεχνολογίες ανάλυσής τους, οι τράπεζες μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους, να καταλάβουν πώς μπορούν να τους βοηθήσουν- αλλά και να ξεκλειδώσουν νέες πηγές εσόδων.
Μέσα σε μία δεκαετία, αυτό μπορεί να μειώσει σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα των πελατών που δημιουργούνται κατά τη χρήση τραπεζικών υπηρεσιών.
Αντί κάθε κατηγορία προϊόντων (αποταμιευτικά, δανειακά ή επενδυτικά) να αξιολογείται ξεχωριστά, η βελτιστοποιημένη επιλογή θα γίνεται στο παρασκήνιο βάσει του προφίλ δεδομένων του πελάτη.
Από το makeleio
Σύμφωνα με έκθεση της HSBC με θέμα την τραπεζική του μέλλοντος, η ψηφιακή ενεργοποίηση φωνής θα γίνει πιθανότατα ο βασικός δίαυλος επικοινωνίας με τους πελάτες των τραπεζών, μαζί με την επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality).
Τεχνολογία και δεδομένα θα επιτρέψουν στις τράπεζες να
εξυπηρετούν πελάτες με υπερ-εξατομικευμένο και αυτοματοποιημένο τρόπο
Αυτό σημαίνει ότι θα μιλάμε σε «ρομπότ» για τα θέματά μας με την τράπεζα, ενώ η επιλογή επικοινωνίας με εκπρόσωπο θα παραμείνει για την επίλυση πιο περίπλοκων προβλημάτων.
Ενδιάμεσος οι τράπεζες για το λιανεμπόριο
Στην ίδια έκθεση αναφέρεται ότι οι καταναλωτές θα έχουν πολύ μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους μέσα από τα δικά τους ψηφιακά προφίλ ταυτότητας
Ταυτόχρονα, οι τράπεζες μπορούν να γίνουν “έμπιστοι ενδιάμεσοι” κατά τη δημιουργία και τη διαχείριση αυτών των προφίλ και κατά την πρόσβαση σε υπηρεσίες τρίτων, όπως επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας ή εταιρείες λιανεμπορίου
Οι εξελίξεις στην τεχνολογία και τα δεδομένα, θα επιτρέψουν στις τράπεζες να προσφέρουν στους πελάτες τους υπερ-εξατομικευμένες και, σε μεγάλο βαθμό, αυτοματοποιημένες υπηρεσίες μέσα στην επόμενη δεκαετία, ξεπερνώντας την παραδοσιακή προσέγγιση που βασίζεται στα προϊόντα λιανικής.
Καλύτερες υπηρεσίες
Σύμφωνα με την HSBC, κατακτώντας τα δεδομένα και τις νέες τεχνολογίες ανάλυσής τους, οι τράπεζες μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους, να καταλάβουν πώς μπορούν να τους βοηθήσουν- αλλά και να ξεκλειδώσουν νέες πηγές εσόδων.
Μέσα σε μία δεκαετία, αυτό μπορεί να μειώσει σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα των πελατών που δημιουργούνται κατά τη χρήση τραπεζικών υπηρεσιών.
Αντί κάθε κατηγορία προϊόντων (αποταμιευτικά, δανειακά ή επενδυτικά) να αξιολογείται ξεχωριστά, η βελτιστοποιημένη επιλογή θα γίνεται στο παρασκήνιο βάσει του προφίλ δεδομένων του πελάτη.
Από το makeleio
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου