Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

Καθώς προσευχόμουν στο σκαμνί μου είδα ότι βρισκόμουν κάτω από το Σταυρό του Κυρίου την ώρα της αποκαθηλώσεως...

 Γέροντας Κύριλλος...Μονή Οσίου Δαβίδ Ευβοίας 

Εκεί λοιπόν καθώς προσευχόμουν στο σκαμνί μου είδα ότι βρισκόμουν κάτω από το Σταυρό του Κυρίου την ώρα της αποκαθηλώσεως .

Συγκλονίστηκα , με πήραν τα δάκρυα και το μόνο που έλεγα ήταν " Κύριε , Κύριε , Χριστέ μου , Κύριέ μου " .

Τότε άκουσα τον άγιο Ιωσήφ τον ευσχήμονα βουλευτή , να μου λέει :

"Κύριλλε , άνοιξε τα χέρια σου να κρατήσεις το Σώμα του Κυρίου " .

Εγώ , γεμάτος φόβο , άνοιξα τα χέρια μου και οι Μυροφόρες τοποθέτησαν πάνω τους ένα λευκό σεντόνι .

Τότε , είδα το πρόσωπο της Παναγίας. Πω! Πω! πόσο όμορφη ήταν, αλλά και πόσο λυπημένη!

Οι άγιοι Κηδευτές τοποθέτησαν το Σώμα του Χριστού στα χέρια μου και οι άγιες Μυροφόρες έριχναν στο νεκρό Σώμα συνεχώς μύρα .

Συνέχισα γοερά να κλαίω και τα κατασπάζομαι το Σώμα του Κυρίου Ιησού , λέγοντας συνεχώς : Κύριέ μου , Κύριέ μου " .

'Οταν συνήλθα σκέφτηκα μήπως ήταν όνειρο , ή με ενέπαιξε τυχόν ο πειρασμός .

'Ομως καθώς έκανα το σταυρό μου και κίνησα τα χέρια μου , τα αισθάνθηκα υγρά .

'Ηταν πλημμυρισμένα από το μύρο , που ευωδίαζε όμοια με το μύρο που έραναν οι Μυροφόρες το Σώμα του Ιησού .

Μύρο είχε πέσει και στο δάπεδο του κελλιού .

'Ετρεξα με φόβο να το αναφέρω στον άγιο γέροντα Ιάκωβο (Τσαλίκη) .

Αυτός ήταν σα να με περίμενε .

Κοιτάζοντάς με στα μάτια χωρίς καν να του πω κάτι ,μου είπε :

" 'Είδες Κύριλλε ; είδες; "

 

Αυτή η ευωδία στο κελλί μου και στα χέρια μου κράτησε για μεγάλο διάστημα και ντρεπόμουν να δίνω το χέρι μου να το ασπάζονται για να μη λένε ότι ο Κύριλλος βάζει αρώματα " .

Από το proskynitis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου