Ελένη Παπουτσή
Εκπαιδευτικός. Master of Education
Κλινική και ιατρική ψυχολόγος
Κατ αρχάς να την πάρουμε ως σύνολο. Φαίνεται κάποιο παιδί δυνατό που δέρνει ένα άλλο αδύναμο και το αδύναμο πηγαίνει δειλά στη μαμά του πρώτα ,και μετά στο λαπτοπ να κάνει καταγγελία, ως φάρμακο πανάκεια.
Αυτό δείχνει μόνο την προσπάθεια της κυβέρνησης, να επιδείξει το κατόρθωμά της, που είναι
τώρα οι καταγγελίες στο ίντερνετ, σαν να είναι η όλες οι λύσεις μαζί. Με αυτό τον τρόπο ευνουχίζει και κάνει μαλθακούς του άντρες (αφού η διαφήμιση αναφέρεται σε αγόρι) . Οι καταγγελίες είναι χρήσιμες, αφού το παιδί έχει επιβιώσει ζωντανά. Δεύτερη και τρίτη ενέργεια., όχι πρώτη.Ένας παρατηρητης καταλαβαίνει αμέσως, ότι στα σχολεία δεν υπάρχει πρόληψη , γιατί αν υπήρχε δεν θα βλέπαμε αυτά τα φαινόμενα, τα οποία είχαν αναπτυχθεί, προεκταθεί και επεκταθεί επί ΣΥΡΙΖΑ, γιατί τα εγκωμίαζε για λόγους ψηφοθηρικούς .
Στόχευε περισσότερο στις ψήφους των παραβατικών και τους έτρεφε. Εντελώς αντικειμενικά, επί πρωθυπουργίας Σαμαρά, δεν υπήρχαν τα φαινόμενα αυτά σε τόση έκταση, αν και ο ΣΥΡΙΖΑ για να αναλάβει , ωθούσε τα παιδιά στη βια, να σπάζουν πλακάκια στο Κέντρο και να τα πετούν στους ανθρώπους , εντελώς άδικα (δεν μπορούσαμε να κυκλοφορήσουμε στην Αθήνα) , έλεγε ψέματα σε όλα, τα παρακινούσε σε καταλήψεις στα σχολεία, για να ρίξουν την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου (και οι ευπειθείς γονείς τους πήγαιναν στα σχολεία πίτσες και κοτόπουλα για να ρίξουν την τότε κυβέρνηση) Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δημιούργησε τότε ένα κοινωνικό καρκινικό απόστημα, το οποίο δεν έχει σπάσει ακόμα. Δυστυχώς έριξε άρρωστο σπόρο, ο οποίος δεν έπεσε σε βράχια, άλλα σε εύφορο έδαφος ασθενών εγκεφάλων .
Μετά περιμέναμε να διορθωθεί αυτό το φαινόμενο, το οποίο όμως συνέχισε.
Περιμέναμε να εισαχθεί στα σχολεία από το νηπιαγωγείο ,μάθημα ειδικό, όχι απλά κατά της βίας, άλλα για την ενσυναίσθηση (να έρχεσαι στη θέση του άλλου) τη συμπόνοια, (να βοηθάς πρακτικά τον άλλον) την αλληλεγγύη, τον σεβασμό στο συνάνθρωπο και να μη παίζει κανένας με τις ψυχές των ανθρώπων. Έτσι σταματάει η βια όχι επιδερμικά με τα κλαδιά που είναι οι καταγγελίες
Όλα αυτά θα έπρεπε να γίνονται με ειδικά τεστ προσομοίωσης. Τα αντίστοιχα κείμενα στη Γλώσσα και τη Λογοτεχνία είναι πολύ λίγα, και πολύ ελαφρά. Όταν οι κοινωνίες νοσούν, μέσω της Παιδείας πρέπει να περνούν πιο δραστικά μηνύματα. Έτσι μειώνονται οι ανθρωποκτονίες , καθώς και η σωματική, λεκτική και ψυχολογική βια , οι οποίες είναι εξ ίσου σοβαρές, αλλά όχι ποινικοποιημένες.
Απαραίτητα βέβαια τα τεστ προσομοίωσης, και αναγκαιότατος επίσης ο έλεγχος στη ψυχολογία των επιθετικών παιδιών για να γίνουν σύντομες οξείες ψυχο θεραπείες, καθώς και υποχρεωτική εκπαίδευση των γονιών τους, άσχετα με την κοινωνική τους θέση και τα σχολεία, ώστε να αλλάξει ψυχολογία το οικογενειακό περιβάλλον τους.
Το να βάζουν στα σχολεία μόνο υπέρ της διαφορετικότητας και υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ δε λύνει κοινωνικά προβλήματα, απλά ωθούν προς εκεί, επειδή έχουν δώσει υποσχέσεις για υπογεννητικότητα.
Πέρυσι έβαλαν Γλώσσα στις Πανελλήνιες για τις γυναικοκτονίες. Φέτος πιθανώς να βάλουν για τη βια στους εφήβους. Θα το γράψουν τα παιδιά, θα πάρουν βαθμούς, αλλά πρακτικά δεν θα αλλάξει κάτι, αν δε εισαχθεί στα σχολεία υποχρεωτικά , απτό νηπιαγωγείο. 0-7 μπαίνουν αυτά στο υποσυνείδητο του παιδιού. Τα εγκεφαλικά κύματα είναι τα κύματα Θ και τα άτομα είναι σαν αν είναι σε κατάσταση ύπνωσης. Μετά γίνεται συνείδηση.
Παράλληλα, πρέπει με κάποιον τρόπο να ανιχνεύονται τα επιθετικά παιδιά, για να μη μεταφέρουν μαχαίρια και κάποιας μορφής όπλα.
Συγχρόνως τα πιο δειλά παιδιά να μαθαίνουν υποχρεωτικά πολεμικές τέχνες με ενίσχυση θάρρους , ώστε οι δειλοί θύτες να φοβούνται να τους πλησιάσουν, μέχρι να θεραπευτούν και να κάνουν παρέα υγιή .
Οι θύτες της σωματικής βίας, είναι συνήθως φοβισμένα πλάσματα, πολύ δυσαρμονικά που φτάνουν στις αυτοκτονίες συχνά. Αλλάζουμε ακόμα και τη διατροφή τους, τη διασκέδασή τους, τη ψυχαγωγία τους, την επαφή τους με τη φύση, οπωσδήποτε την Πνευματικότητα τους και τις παρέες τους . Πάντα με εκπαίδευση των γονέων .
Αυτό είναι η πρόληψη με όλες τις συνιστώσες της μέσα στην ναρκισσιστική ,υλιστική εποχή .
Την περιμένουμε από το Υπουργείο και τον ρηξικέλευθο κ. Πιερρακάκη .
Πάμε τώρα στην εικόνα του αγοριού που υπέστη τη σωματική βια.
Δείχνει να είναι ένα δειλό παιδί ,που δε θέλει να το παραδεχτεί στην αρχή, ότι υπέστη βια,
, ενώ θα έπρεπε να χαλάσει τον κόσμο. Να το πει παντού χωρίς εγωισμούς και φόβο, και για τη ψυχολογική του κατάσταση, ώστε να μη δημιουργήσει ψυχολογικά τραύματα.
Δε ξεχνάμε, οτι τα άρρητα ψυχικά τραύματα, ελαχιστοποιούνται πολύ, όταν λεκτικοποιούνται. Πρέπει όλοι να τα βγάζουν απο μέσα τους.
Το αγόρι αυτό είπε <δεν αντέχω> Χρειάζεται αμέσως θεραπεία για ψυχική ανθεκτικότητα, ακόμα και με κλινική ύπνωση.
Αντί λοιπόν αυτό το αγόρι να το πει αμέσως στους γονείς του, στους φίλους τους, στην Αστυνομία (όσο και να ολιγωρεί) το φάρμακο του, (μας δείχνουν) ότι ήταν να πάει στο λαπτοπ να το γράψει.
Τα αγόρια αυτά πώς μπορούν , αν κληθούν , να πολεμήσουν; Πώς μπορούν να κρατήσουν οικογένειες; Πώς μπορούν να κρατήσουν δουλειές; Θα παίρνουν ψυχοφάρμακα αενάως για να μην αυτοκτονήσουν; Τέτοιους ανθρώπους θέλουμε στην κοινωνία;
Πώς θα μπορούν να λύνουν μόνα τους τα προβλήματα τους , όχι μόνο για να επιβιώσουν, αλλά για να ζήσουν υγιώς;
Αν βασιστούν μόνο στο λάπτοπ, κάποια στιγμή ίσως να είναι βαριά στο νοσοκομείο, και να μην μπορούν να κάνουν καταγγελία στο ίντερνετ.
Δεν πρέπει να διδαχτούν μέσω των σχολείων, να μην υποκύπτουν και να μη δίνουν το δικαίωμα να τους εκμεταλλεύονται οι φοβισμένοι προβληματικοί θύτες;
Οι καταγγελίες δεν είναι φάρμακο. Μπορεί και να παρασιτεί στο θάρρος, στη γενναιότητα και τα αγόρια μας οι μελλοντικοί άντρες, να ευνουχίζονται. Η διαφήμιση αυτή ωθεί προς αυτή την κατεύθυνση για να ενταχτούν, ίσως, όλοι στους ΛΟΑΤΚΙ;
Παρεμπιπτόντως, έχετε δει ποτέ σε διαφήμιση κατά της βίας , εικόνα ΛΟΑΤΚΙ, που ανάμεσά τους υπάρχει πολλή βία ως ετεροφοβικοί που είναι ; Έχετε δει ποτέ εικόνα βίας σε έγχρωμους, μαύρους, που επίσης υπάρχει πολλή βια, η άπλα το λένε ακροθιγώς, χωρίς εικόνα, για να κατευθύνουν τους νόες όπου θέλει το νέο σύμφυρμα πραγμάτων; Ας το σκεφτούμε!
Ελένη Παπουτσή
Εκπαιδευτικός. Master of Education
Κλινική και ιατρική ψυχολόγος
Από το ksipnistere
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου