Σάββατο 15 Ιουλίου 2023

Ἡ παιδεραστία στήν «κολυμβήθρα» τῆς «τέχνης»: Τό θέμα δέν εἶναι μόνο ὁ Κυριαζής, ἄλλα τό σύστημα πού ξεπλένει τούς «Κυριαζῆδες»

Αν βρίσκετε ενδιαφέρον το blog μας, βοηθείστε μας να συνεχίσουμε.

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Χειρότερο καί ἀπό τά ἐμετικά σκίτσα τοῦ Ἠλία Κυριαζή πού προωθοῦν τήν παιδεραστία, εἶναι τό μιντιακό σύστημα πού βγῆκε νά τόν ὑποστηρίξει.

Τίς τελευταῖες μέρες ἔχει προκληθεῖ μεγάλος σάλος σέ ΜΚΔ καί ἱστοσελίδες γιά τά ἐμετικά σκίτσα τοῦ σκιτσογράφου Ἠλία Κυριαζή, πού σόκαραν τό πανελλήνιο μέ τή ζοφώδη ἀνωμαλία τους. Ὁ ἴδιος ὁ Κυριαζής ἀφοῦ πρῶτα χαρακτήρισε «φασίστες» ὅσους τοῦ ἐπιτέθηκαν, στή συνέχεια δήλωσε πώς ἔχει... ἀποκηρύξει τά σκίτσα του (νά σημειώσουμε πώς τό περιοδικό τοῦ 2004 πού εἶχε τά

σκίτσα, πουλιόταν κανονικά μέχρι νά ξεσπάσει τό θέμα) καί μετά ἀπό μέρες ἔχουμε καί παρέμβαση εἰσαγγελέα γιά διερεύνηση τοῦ ζητήματος.

Ὅση φρίκη καί ἄν προκάλεσαν τά τερατουργήματα αὐτοῦ... τοῦ σκιτσογράφου πού δέν μποροῦν νά περιγραφοῦν οὔτε ἀκροθιγῶς, ἀκόμα περισσότερο ἀποτροπιασμό προκάλεσε τό γεγονός ὅτι ἀρκετοί ἐνημερωτικοί ἱστότοποι ἔσπευσαν νά ξεπλύνουν αὐτό τό εἰκαστικό καρκίνωμα καί νά χαρακτηρίσουν «ἄδικη» καί «ἀδικαιολόγητη» τήν κατακραυγή πού ὑπῆρξε. Προφανῶς ὁ ἕνας βόθρος ὑποστηρίζει τόν ἄλλον, καί ὅλοι μαζί μοιράζονται τό περιεχόμενό τους ὡς συγκοινωνοῦντα δοχεῖα πού εἶναι.

Μιλῶντας γιά συγκοινωνοῦντα δοχεῖα, ἔχουμε καί συγκοινωνοῦσες ἰδεολογικές θέσεις ἀπό ἄτομα σάν τόν Κυριαζή καί τούς ὑποστηρικτές του. Ὁ σκιτσογράφος ἔχει ἐκφράσει κατά καιρούς ἀπόψεις κατά τῆς θρησκείας, ὑπέρ τῶν ἀνοιχτῶν συνόρων, ὑπέρ του «Pride», καί τόν βρίσκει σύμφωνο νά βλασφημεῖται ἡ εἰκόνα τῆς Παναγίας καί τοῦ Χριστοῦ, προσθέτοντας τους τά χρώματα τοῦ LGBTQ «οὐράνιου τόξου».

Ὅμως τό σύστημα πού ἀνατρέφει, συντηρεῖ καί καλύπτει τούς «Κυριαζῆδες» τῆς κοινωνίας εἶναι πολύ πιό ἄμεσος κίνδυνος ἀπό τόν ἕναν Κυριαζή πού ξεμπροστιάστηκε γιά τήν ἀρρωστημένη «τέχνη» του.

Φτάσαμε στό σημεῖο τά γνωστά site τῆς ἀνωμαλοκρατίας, νά περιγράφουν ὡς «σάτιρα» ἕνα ἀκραῖα παιδοφιλικό σκίτσο. Ἔφτασαν μερικοί νά ἐπικαλοῦνται τό κλασσικό δόγμα τῆς ἀσυδοσίας: «ἡ τέχνη δέν ἔχει ὅρια», γιά νά δικαιολογήσουν μιά πανάθλια «γελοιογραφία» πού περιλαμβάνει τήν κακοποίηση ἑνός 6χρονου παιδιοῦ καί τή σεξουαλική ἐκμετάλλευση ἑνός ἐφήβου ἀπό τήν ἴδια τή μητέρα του.

Πολλές ἀπό αὐτές τίς ἱστοσελίδες πού σήμερα ὑπερασπίζονται τόν Κυριαζή, πρίν ἀπό μιά ἑβδομάδα ἔβγαζαν ἀφρούς ὅταν ἀρχηγός πολιτικοῦ κόμματος μίλησε γιά τήν ἀνάγκη νά ἐπανέλθει ἀγωγή ἁγνότητας στά ἑλληνικά σχολεῖα προκειμένου νά προστατευτεῖ περισσότερο ἡ ἔμφυτη ἀθωότητα τῶν παιδιῶν, πού ὅμως «δολοφονεῖται» ἀπό τό σημερινό ἐκπαιδευτικό σύστημα.

Ἡ ἁγνότητα ἔχει γίνει «ἀφύσικη» καί ἡ ἀνωμαλία ἔχει γίνει φυσική. Εἴδαμε τίτλους ἄρθρων, στούς ὁποίους χαρακτηρίζονταν ὡς «ἀκροδεξιοί» καί «φασίστες», ὅσοι ἐκδήλωσαν τήν ὀργή τους μέ τά ἐμετικά σκίτσα τοῦ Ἠλία Κυριαζή. Μέ λίγα λόγια, ὅποιος ἀντιδρᾷ στίς κτηνώδεις ὀρέξεις τους γιά νά καταστρέψουν τά παιδιά, εἶναι «φασίστας».

Ἄν δέν εἶναι αὐτή ἡ κατάσταση ἕνας ἀντεστραμμένος, ἑωσφορικός κόσμος, τότε τί εἶναι;

Ἡ ὀρθοπολιτική «γκεστάπο» μπορεῖ νά κηρύξει ὡς «ἔγκλημα» τό νά πεῖ κάποιος τήν πιό ἀδιαμφισβήτητη καί αὐτονόητη ἀλήθεια, ὅπως γιά παράδειγμα ὅτι ὑπάρχουν μόνο 2 φῦλα, καί παράλληλα δέν διστάζει νά ἀπενοχοποιεῖ μέ πάθος ἀκόμα καί τό πιό νοσηρό καί ἐρεβῶδες γέννημα μυαλοῦ, ὅπως εἶναι ἡ παιδεραστία καί ἡ αἱμομιξία.

 
Ἡ «Ἱερά Ἐξέταση» τῆς πολιτικῆς ὀρθότητας πού ἐπιβάλλεται ἀπό τή Νέα Τάξῃ Πραγμάτων, μπορεῖ νά φτάνει σέ σημεῖο νά κάνει λογοκρισία σέ βιβλία πχ. τῆς Ἀγκάθα Κρίστι ἐπειδή ἔχουν «προσβλητικές» λέξεις πού ἐνοχλοῦν τούς woke δικαιωματιστές – ὀγδόντα χρόνια μετά τή συγγραφῇ τοῦ βιβλίου, ἄλλα δέν ἔχει κανένα πρόβλημα μέ τό νά κυκλοφοροῦν καλλιτεχνικές δημιουργίες, πού προάγουν ἀπροκάλυπτα τίς πιό ἐμετικές παραφιλίες πού μπορεῖ νά ἐπινοήσει μιά ἀπονεκρωμένη ψυχή.


Οἱ κλίκες τῆς ἀνωμαλοκρατίας ἔχουν πιάσει τά πόστα καί ἐλέγχουν πλέον σέ συντριπτικό βαθμό τά εἰκαστικά δρώμενα, μέ ἀποτέλεσμα νά ἀποκλείονται ἀπό ἐτήσια συνέδρια καί ἐκθέσεις, δημιουργοί πού προάγουν τήν ἑλληνική ἱστορία καί ὁποιοδήποτε ὑψηλό ἰδανικό, καί παράλληλα νά προωθοῦνται οἱ «καλλιτέχνες» τοῦ ζόφου καί τῆς ἀκολασίας.

Ὅπως εἴχαμε γράψει καί ἄλλοτε, τά ἀσαφῆ ὅρια ἠθικῆς πού (δέν) ὑπάρχουν στόν χῶρο τῶν τεχνῶν, προσφέρουν τό ἰδανικό ἔδαφος ὥστε νά ἐμφανίζονται ὅλο καί συχνότερα τέτοια εἰκαστικά ἐκτρώματα γιά νά ἐξοικειώνεται ὁ κόσμος μέ τήν ἀποκτήνωση καί νά τεστάρονται οἱ ἀντιδράσεις τῆς κοινωνίας, ὥστε νά γίνεται ἀντιληπτό κατά πόσο εἶναι ἕτοιμος ὁ κόσμος νά συμβιβαστεῖ μέ τήν ἀπόλυτη ἀποκτήνωση.


Τό εὐτυχές εἶναι πώς ἡ κοινωνία μας (ἤ ἔστω ἕνα μεγάλο μέρος αὐτῆς) διαθέτει ἀκόμα ἀντανακλαστικά γιά νά ἀντιδρᾷ ἀπέναντι σέ ὅλα τά σκουπίδια πού μᾶς πλασάρουν κάποιοι νοσηροί ἐγκέφαλοι. Ἡ γενικευμένη κατακραυγή πού ὑπῆρξε ἐναντίον αὐτῶν τῶν ἐκτρωμάτων, δείχνει πώς ἀκόμη χτυπᾷ ἡ καρδιά ἑνός ὑγιοῦς ἑλληνισμοῦ πού ἀντιστέκεται σθεναρά σέ ὅλους ἐκείνους πού ἐπιδιώκουν νά φέρουν τήν κόλαση ἐπί τῆς γῆς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου