Εχεις καταλαβει οτι πλεον μεσα στο Σουπερ Μαρκετ της ανθρωπομαζας το μεγαλυτερο ποσοστό των “προιοντων” εχει πανω του αυτη την ετικετα ;
Εχεις καταλαβει οτι στο πρωτο “κυμα” της “πανδημιας” ειχαμε απο οτι ελεγαν εναν Ιο αγνωστο και αορατο αλλα στο δευτερο “κυμα” θα εχουμε πολλους και αγνωστους μιας και η ετικετα μικρης διαρκειας ληξης της ανθρωπομαζας εχει μετατραπει σε εργαστηριο κατασκευης ιων και μεταλλαξεων;
Γνωριζει νομιζεις κανεις αν καποιο
“εργαστηριο” αυριο δεν κανει καποιον συνδιασμο και βγαλει προς τα εξω μια παραλλαγη-μεταλλαξη-ξεχασμενη ασθενεια και τοτε πραγματικα και για πρωτη φορα να μιλησουμε για πανδημια; ..Κανεις δεν μπορει να υπογραψει το ναι η το οχι ..!Εχεις καταλαβει οτι στο πρωτο “κυμα” εμπαιναν στης εντατικες ανθρωποι με κανονικο ανοσοποιητικο συστημα ..(ασχετα τι εκαναν με το πρωτοκολλο μετα οι παπαγαλοι της γνωσης ) ..ενω στο δευτερο κυμα θα εχουμε αναγκη για ΜΕΘ που θα πρεπει να διαχειριστουν πολυπαραγοντικο – πολυδιασταστικο – πολυτοπικο ασθενη;…Δεν καταλαβες εε;
Γνωριζεις οτι τα νοσοκομεια μας εχουν μονιμο προβλημα με ισχυρα μικροβια και οτι πολλοι συναθρωποι μας πεθαινουν απο αυτα με το που μπαινουν στα νοσοκομεια;…Τι θα γινει αν σε αυτα …βαλεις και νεα … νεα μιξη , νεα επαφη ;;..Με ποιο ανοσοποιητικο οι εμβολιασμενοι θα αντιμετωπισουν το κοκτεηλ που σιγοβραζει; ..
Σε ολο αυτο οπου η ετικετα φωναζει ..Μικρης Διαρκειας πλεον τα προιοντα και ειναι σε προσφορα ..βαλε και οτι το συστημα με καποιον μαγικο τροπο καταφερε να εχει ελειψεις σε βασικα φαρμακα , ενω καταφεραν να κανουν τοσα πολλα αλματα στην Μπιστημη τους τα τελευταια χρονια και να παραγουν δις εμβολια απο μοναδες που ηταν ανικανες να παραγουν δις εμβολια … σημερα δεν εχουν απλα φαρμακα , ισως να φταιει ο καιρος , ισως να φταει ο Ερμης ο αναδρομος …αλλα συμβαινει !
Ενωσε τα ολα αυτα μαζι τωρα, ετικετα μικρης διαρκειας , εργαστηριο παραγωγης νεων ασθενειων , ανθεκτικα μικροβια , μη τροπος νοσηλειας στο σπιτι …και θα καταλαβεις οτι στο Σουπερ Μαρκετ της ζωης αυτη την στιγμη η φθηνοτερη προσφορα σε κρεας ειναι για το ανθρωπινο κρεας !
Επισκεφτείτε το καινούργιο μας blog ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, για μαγειρική, κατασκευές και πολλά άλλα ενδιαφέροντα
Δεν σε προχωραω σε ελειψη τροφης , ενεργειας κοκ ..δεν εχει σημασια αν δεν καταλαβεις πρωτα τα παραπανω , κοιτας εξω και τους βλεπεις ευτυχισμενους να διασκεδαζουν , να περιμενουν την κανονικοτητα να ερθει ξανα και απο πανω απο το κεφαλι τους αναβοσβηνει η ετικετα ληξης σαν πρωτοχρονιατικο λαμπιονι !
Και οτι και αν κανεις , οτι και αν πεις δεν θελουν να αντιληφθουν οτι τα προιοντα σε εναν κοσμο χτισμενο πανω στο κερδος και στην βολεψη καποτε ληγουν ..ειτε τεχνικα ειτε φυσικα !
Λυπαμαι πολυ …
Stranger..
Από το katohika

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου