Τα τελευταία χρόνια, τα ξενοδοχεία προσφέρουν στους επισκέπτες σαπούνια, σαμπουάν, ακόμη και σετ ραπτικής. Όμως, γιατί δεν παρέχουν και μίνι οδοντόκρεμα ή μια οδοντόβουρτσα; Η απάντηση είναι περίπλοκη.
Όπως ανακάλυψε μετά από έρευνα ο συγγραφέας του Slate, Daniel Engber, η έλλειψη οδοντόκρεμας οφείλεται είναι ένας συνδυασμός μεταξύ των επισκεπτών που δεν τη ζητούν και των ξενοδοχείων που δε θέλουν να
ξοδέψουν χρήματα γι' αυτό το προϊόν. Το άρθρο ανέφερε ότι η οδοντόκρεμα "είναι σαν φάρμακο" από την άποψη των κανονισμών, και ως εκ τούτου, θα ήταν πιο ακριβή."Τα προϊόντα περιποίησης κοστίζουν λιγότερο από ένα προϊόν στοματικής υγιεινής", είπε στο Slate το 2013 ένας πρώην ανώτερος αντιπρόεδρος μιας μάρκας προϊόντων περιποίησης πολυτελών ξενοδοχείων. "Τα προϊόντα περιποίησης [όχι η οδοντόκρεμα] έχουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα".
Σύμφωνα με ορισμένους ξενοδόχους, η οδοντόκρεμα δεν είναι αρκετά "φιλόδοξη", που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πολυτελείς μάρκες οδοντόκρεμας. "Με αυτή τη λογική, θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε ότι δεν υπάρχει οδοντόκρεμα στο μπάνιο του ακριβού ξενοδοχείου επειδή δεν είναι αρκετά ακριβό ... και ότι δεν υπάρχει οδοντόκρεμα στο μπάνιο του οικονομικού ξενοδοχείου επειδή είναι πολύ ακριβό", έγραψε η Karen Gardiner για το Bravo.
Επίσης, η οδοντόκρεμα δεν αποτελεί προϋπόθεση για υψηλή βαθμολογία στα ξενοδοχεία. Σύμφωνα με το Slate, οι οδηγίες αξιολόγησης αναφέρουν ότι ένα ξενοδοχείο θα πρέπει "να παρέχει δύο είδη σαπουνιού, σαμπουάν, ένα επιπλέον εμφιαλωμένο αντικείμενο, όπως αντηλιακό, στεγνωτήριο μαλλιών, σετ ραπτικής και σκουφάκι ντους". Η οδοντόκρεμα είναι απλώς μια "προτεινόμενη" άνεση, δεν απαιτείται.
Κάποτε, τα Marriott πέρασαν από μια σχολαστική διαδικασία και δοκίμασαν 52 μάρκες σαμπουάν, κοντίσιονερ, ζελ σώματος, λοσιόν και σαπουνιού πριν αποφασίσει ποια προϊόντα θα προσφέρει στους επισκέπτες τους. Επίσης, όπως αναφέρει το άρθρο, "Μερικά προϊόντα είναι πολύ δαπανηρά για να παρέχονται σε κάθε δωμάτιο. Και η οδοντόκρεμα και οι οδοντόβουρτσες είναι μεταξύ αυτών".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου