Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

Άλμα δεκαετίας λέει μετά τον κάβο, αλλά αυτά δεν τα χάβω.

Μιλά για κάβο, αλλά μάλλον έχει μεγάλο κάλο.

Θέλει στην τετραετία να παρουσιάσει στους Έλληνες μια αλλαγμένη χώρα.

Μήπως εννοεί χώρα μετ-αλλαγμένη;

Απέρριψε το δίπολο “Δεξιά-Αριστερά” και προτίμησε το ζεύγος “πρόοδος-καθήλωση”.

Αποσιωπώντας έτσι την

ακόμη μεγαλύτερη πόλωση που έχει προκληθεί στους κόλπους της κοινωνίας μας:

Ανάμεσα σε εμβολιολάτρες – εμβολιομάχους.

Και επειδή, όπως μας είχε πει ποιητικά, η μάσκα ήταν το εμβόλιο πριν από το εμβόλιο, η πόλωση σταθερή και:

Ανάμεσα σε μασκομάχους – μασκολάτρες.

Ταυτίστηκε με τον προοδευτικό του 21ου αιώνα «που διδάσκεται από την εμπειρία» και «δεν τον φοβίζει η αμφιβολία».

Ποιος; Αυτός που τρέμει την αμφισβήτηση και απαιτεί τυφλή υπακοή στους ει-δικούς του;

Πασπάλισε και την στημένη συνέντευξη με λίγο Graham Greene για να μας πείσει ότι δεν διαβάζει μόνο Klaus Schwab.

Ετοιμάζει δήθεν βαλβίδα εκτόνωσης για τους πολίτες.

Πόσες εγκεφαλικές βαλβίδες άραγε να λείπουν;

Θα χαλαρώσει, λέει, τα μέτρα για να επανέλθουμε στην τήρηση των κανόνων που έχουν ατονήσει.

«Να κάνουμε, δηλαδή, τα βασικά: Να κρατάμε αποστάσεις, να αποφεύγουμε συγχρωτισμούς και τη μετάδοση εντός της οικογενειακής εστίας. Και να φοράμε μάσκα. Μας βοηθάει άλλωστε και ο καιρός, μας βοηθάνε και οι εμβολιασμοί».

Πόσα εγκεφαλικά πρέπει να είχε πάθει ο κειμενογράφος του;

Πότε ατόνησε η τήρηση των κανόνων;

Πάλι υπονοεί ότι ευθύνονται οι “ατίθασοι” Έλληνες;

Πόσες φορές ακόμη θα προσβάλει την νοημοσύνη μας;

Μας έχει ανασκολοπίσει επί πεντάμηνο με τα φίμωτρα στη μάπα μέσα έξω, μας έχει σε στενή επιτήρηση μόλις ξεμυτίσουμε από τα κελλιά μας και τολμά να υπονοεί ότι πάλι εμείς ευθυνόμαστε.

Θα έπρεπε να διεκδικήσει βραβείο ταχυδακτυλουργικής δεξιότητας:

Με πεντάμηνο λοκντάουν έχει γονατίσει την οικονομία, έχει στείλει στον τάφο ανθρώπους που έβαλαν τέλος στην ζωή τους γιατί δεν άντεχαν να βιώσουν τον οικονομικό όλεθρο από τα μέτρα του και δεν αισχύνεται να υπόσχεται άλμα δεκαετίας.

Άλμα προφανώς στο κενό, δηλ. saltο mortale. Salto, από εκεί προέρχεται και η μετοχή σαλταρισμένος!


Και τώρα το καλύτερο: Στην περίπτωση του Κουφοντίνα είπε ότι η Δημοκρατία δεν υποχώρησε στον εκβιασμό του!

Πρώτον: Τολμά να μιλά για δημοκρατία, όταν προ πολλού την έχει μεταβάλει σε αιματηρή δικτατορία.

Δεύτερον: Τολμά να μιλά για εκβιασμό από τον τρομοκράτη, ενώ ο ίδιος έγινε νούμερο 1 και εκβιαστής και τρομοκράτης. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί (*).

“Αν δεν εμβολιαστείτε, δεν θα ελευθερωθείτε”, ψιθυρίζει εκβιαστικά σε καθημερινή βάση στα αφτιά των πολιτών με την στρατηγική που εφαρμόζει!

Ο Κοσμάς ο Αιτωλός το είχε προβλέψει με ακρίβεια:

Θα έρθει στιγμή που θα σας κυβερνούν τα άλαλα και τα μπάλαλα.


ΥΓ: Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά μελετώντας την τακτική του εδώ και έναν χρόνο, προκύπτει ότι μετά από κάθε εξαγγελία πρόθεσης χαλάρωσης, επιβάλλει αιφνιδιαστικά, και μάλιστα μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από την εξαγγελία των δήθεν καλών του προθέσεων, νέα μέτρα, σκληρότερα από τα προηγούμενα! Πρόκειται για μια μορφή βίτσιου. Όλα δείχνουν ότι πρέπει να προετοιμαστούμε για μια ακόμη πιο κτηνώδη επίθεση εναντίον του αιχμάλωτου λαού. Προσωρινά, μας σώζει η 25η Μαρτίου, αλλά μετά θα παραμονεύει ο νέος εφιάλτης.

 

(*) Ο Νικόλαος Πολίτης αναφέρει και τις ιταλικές παροιμίες «Να μη μελετήσεις το σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου.», «Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μπορεί να κανείς να ειπεί: κρέμασέ με αυτό το ρογί [= δοχείο] το λάδι», «Στο σπίτι του κερατά μην ειπείς: το μανίκι του μαχαιριού», «Δε μιλούν για γενιά στο σπίτι των μούλων», «Να μη θυμίσεις το σταυρό στο διάβολο», την γαλλική «Όποιος δε θέλει ν’ ακούσει το δικό του δεν πρέπει ν’ αγγίζει το σκοινί», την ισπανική «Στο σπίτι του κρεμασμένου να μη μελετά κανείς το σκοινί», την αγγλική «Μη μιλάτε για σκοινί μ’ εκείνον που εκρέμασαν τον πατέρα του.», την δανέζικη «Στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλούν με ευχαρίστηση για σκοινί» και την ολλανδική «Δεν είναι φρόνιμο να μιλεί κανείς για κρεμάλα εκεί που ο νοικοκύρης είναι κλέφτης».


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ

Από το katohika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου