Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

Καλή Σαρακοστή!

Καλή Σαρακοστή!

Σε κάθε ξεκίνημα ευχόμαστε με τη λέξη καλό, καλή, καλά κλπ. Καλό ταξίδι, καλό μήνα, καλά Χριστούγεννα, καλό Πάσχα κλπ. Τώρα λοιπόν που ξεκινά η νηστεία του Πάσχα ας ευχηθούμε: Καλή Σαρακοστή!

Ένας αγώνας είναι η νηστεία. Ένας δρόμος είναι και η Μεγάλη Σαρακοστή με κάποιες δυσκολίες, όχι πάντως μεγάλες και βέβαια όχι αξεπέραστες. Όποιος θέλει παίρνει μέρος. Τον έκαμαν

αμέτρητοι αθλητές μέχρι σήμερα και όλοι έχουν μόνο καλά να λένε. Ας δοκιμάσουμε να τον κάνουμε κι εμείς φέτος.

Οι άγγελοι του Θεού θα μας συνοδεύουν.

Αυτοί που τον έκαμαν πριν από εμάς, θα στέκονται δίπλα στο δρόμο μας. Θα μας χειροκροτούν και θα μας ενθαρρύνουν.

Τό νήμα που θα κόψουμε στο τέλος λέγεται Πάσχα. Εκεί θα μας περιμένει ο αγωνοθέτης Χριστός για να μας στεφανώσει ο ίδιος, που πρώτος έκαμε αυτόν τον αγώνα.

Δίπλα Του θα είναι και οι γιατροί μας. Θα επαινούν το κατόρθωμα και θα προτρέπουν τους άλλους (δειλούς;, οκνηρούς;, αναποφάσιστους;, κοιλιόδουλους;) να κάμουν το ίδιο στην επόμενη ευκαιρία.

Στα ιερά μας βιβλία διαβάζουμε στην Κυριακή της Τυρινής (Στην Αποκριά)


 

«Αναγνωρίζουμε τα μεγάλα μας λάθη στη μέχρι σήμερα πορεία μας. Σβήσε τα, Κύριε, και φώτιζέ μας να μην τα επαναλάβουμε».

«Ελάτε να ξεκινήσουμε με χαρά το δρόμο της νηστείας και να βάλουμε τους εαυτούς μας σε πνευματικούς αγώνες».

ΠΗΓΗ

Από το thesecretrealtruth

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου