Η Tupperware τετραπλασίασε τα κέρδη της το τελευταίο 3μηνο.
Στα μέσα του 20ου αιώνα, η Tupperware βασίστηκε στις κοινωνικές συναθροίσεις για την ανάπτυξή της.
Στον 21ο αιώνα, είναι οι κοινωνικές αποστάσεις, λόγω πανδημίας, που φέρνουν «έκρηξη» στις πωλήσεις. Η πανδημία έπληξε τα εστιατόρια, αλλά ωφέλησε την Tupperware, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι ανοίγουν ξανά
βιβλία μαγειρικής και αναζητούν λύσεις για τα περισσεύματα των γευμάτων.Κάπως έτσι θυμήθηκαν ξανά τα τάπερ, με αποτέλεσμα πέντε δεκαετίες μετά τις ημέρες δόξας της, η εταιρεία να γίνει ξανά «it brand». Τα κέρδη το τελευταίο τρίμηνο τετραπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 34,4 εκατομμύρια δολάρια, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη.
Η Tupperware ήταν σε… μηχανική υποστήριξη, με τις πωλήσεις σε αρνητικό έδαφος, τα πέντε από τα τελευταία έξι χρόνια, μια τάση που φαινόταν να επιταχύνεται αυτή τη χρονιά. Είχαν περάσει από καιρό οι εποχές που μεσουρανούσαν τα Tupperware πάρτι, που ξεκίνησαν το 1948. Ένα σύστημα που λειτούργησε τόσο καλά, που τρεις χρονιές αργότερα τα προϊόντα της εταιρείας βγήκαν στα καταστήματα. Αλλά άρχισε να πασχίζει από την εποχή που οι οικογένειες άρχισαν να μαγειρεύουν λιγότερο και να βγαίνουν περισσότερο έξω για φαγητό. Μετά, ήρθε η πανδημία του κορωνοϊού, που ανέτρεψε αυτά τα δεδομένα.
Η «έκρηξη» των πωλήσεων αιφνιδίασε σχεδόν τους πάντες και η μετοχή της Tupperware Brands, που καταγράφει άνοδο από τον Απρίλιο, έκανε άλμα 35% σε νέο υψηλό για φέτος. Οι μετοχές από περίπου 1 δολάριο τον Μάρτιο έκλεισαν στα 28,80 δολάρια την Τετάρτη.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη τριμήνου ανέρχονται σε 1,20 δολάρια ανά μετοχή, τριπλάσιο ποσό από αυτό που ανέμενε η Wall Street. Τα έσοδα των 477,2 εκατομμυρίων είναι περίπου 30% πάνω από τις προβλέψεις και 14% πάνω από πέρυσι. Ο CEO της εταιρείας, Μιγκέλ Φερνάντεζ, απέδωσε αυτή την ανάπτυξη στη στροφή στις διαδικτυακές πωλήσεις εν μέσω της πανδημίας, αλλά και την «αυξημένη καταναλωτική ζήτηση», καθώς περισσότεροι καταναλωτές «μαγειρεύουν στο σπίτι και τους απασχολεί η ασφαλής αποθήκευση τροφίμων».
Με πληροφορίες από ΑP /lifo/ photo unsplash
Από το el.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου