Νανοτεχνολογία -πυροτεχνολογία σε ελληνική ύαλο ύστερης αρχαιότητας – Δρ. Χρήστος Μαλτέζος
Οι ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ παρουσιάζουν την ομιλία «ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ -ΠΥΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΑΛΟ ΥΣΤΕΡΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ». Οι γυάλινοι πίνακες των Κεγχρεών και το κύπελλο του Λυκούργου. Δυο τεχνουργήματα Ελληνιστικής νανοτεχνολογίας.
Ομιλητής: Δρ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΤΕΖΟΣ, Χημικός, αξιολογητής Συστημάτων Ποιοτικής Διαχείρισης.
Η ομιλία πραγματοποιήθηκε στις
17 Φεβρουαρίου 2020 στο εντευκτήριο του "Συλλόγου των Αθηναίων" (Κέκροπος 10, Πλάκα, Αθήνα).
Διοργάνωση: Εταιρεία Διερεύνησης Αρχαιοελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας (ΕΔΑΒυΤ).
------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΙΛΙΑΣ
Οι γυάλινοι πίνακες στο Μουσείο Ισθμίας χρονολογούνται από το 370 μ.Χ., δηλ. παρέμειναν βυθισμένοι για περισσότερο από 1500 χρόνια, πριν ανακαλυφθούν στο Νυμφαίο του Ναού της Ίσιδος, στο αρχαίο λιμάνι των Κεγχρεών. Προέλευση τους είναι η Αλεξάνδρεια.
Ο διάκοσμος, τεχνικής «υαλοθετήματος», περιλαμβάνει γεωμετρικά σχέδια, νειλωτικές σκηνές, πανοράματα και ιερατικές μορφές όπως Όμηρο, Πλάτωνα, Θεόφραστο.
Εκτός την υψηλή αισθητική τους, διακρίνονται από υψηλή πυροτεχνολογία, όπως την τεχνική «χιλιανθούς». Το ροδόχρωμο γυαλί έδειξε εξαιρετική σκληρότητα, αντοχή στη διάβρωση από το θαλάσσιο νερό, στιλπνότητα και προσομοίωση χρώματος επιδερμίδας λόγω και πλασμονικού συντονισμού από νανοσωματίδια κράματος χρυσού- αργύρου που βρέθηκαν στη μήτρα του γυαλιού.
Με άλλα λόγια το ροδόχρωμο γυαλί στις ιερατικές μορφές είναι κατασκευασμένο με νανοτεχνολογία!
Το «κύπελλο του Λυκούργου» είναι υάλινο σκεύος τεχνικής «διάτρητου» με εξωτερικό «πλέγμα» ανάγλυφες παραστάσεις από τον μύθο του βασιλιά Λυκούργου στην διαμάχη του με τον θεό Διόνυσο και τους ακολούθους του.
Είναι κατασκευασμένο με νανοτεχνολογία, έχοντας στη μήτρα του γυαλιού νανοσωματίδια χρυσού και αργύρου και, λόγω πλασμονικού συντονισμού, παρουσιάζει το φαινόμενο του διχρωισμού.
Το κύπελλο χρονολογείται το 325 μ.Χ.. Έχει τόπο προέλευσης την Αλεξάνδρεια. Στις ανάγλυφες παραστάσεις του παρουσιάζεται η εκδοχή του μύθου από τα «Διονυσιακά» του Νόννου Πανοπολίτη, ο οποίος έζησε στην Αλεξάνδρεια τον 5 αι. μ.Χ..
Και τα δυο παραπάνω τεχνουργήματα είναι κατασκευασμένα με νανοτεχνολογία, έχουν ίδιο τόπο προέλευσης και χρονολογούνται την ίδια εποχή.
Το «κύπελλο του Λυκούργου» είναι παγκοσμίως γνωστό. Αναφέρεται ως παράδειγμα «αρχαίας νανοτεχνολογίας» ή/και «Ρωμαϊκής νανοτεχνολογίας» σε όλα τα σχετικά ιστορικά και επιστημονικά συγγράμματα. Προφανώς διότι υπήρξε απόκτημα συλλογής της οικογένειας των Ρότσιλντ και έχει εκτεθεί σε πολλά γνωστά μουσεία ανά τον κόσμο.
Οι υαλοπίνακες Κεγχρεών, όμως, είναι ελάχιστα γνωστοί και θα πρέπει να προβληθούν περισσότερο.
Τα δυο τεχνουργήματα είναι «Ελληνιστικής νανοτεχνολογίας» και όχι Ρωμαϊκής, διότι η τεχνολογία τους ανήκει στην πνευματική κληρονομιά της «Ελληνιστικής Αλεξάνδρειας».
Χ.Μ./18-02-2020
Δείτε το σχετικό βίντεο-έρευνα:
Οι ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ παρουσιάζουν την ομιλία «ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ -ΠΥΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΑΛΟ ΥΣΤΕΡΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ». Οι γυάλινοι πίνακες των Κεγχρεών και το κύπελλο του Λυκούργου. Δυο τεχνουργήματα Ελληνιστικής νανοτεχνολογίας.
Ομιλητής: Δρ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΤΕΖΟΣ, Χημικός, αξιολογητής Συστημάτων Ποιοτικής Διαχείρισης.
Η ομιλία πραγματοποιήθηκε στις
17 Φεβρουαρίου 2020 στο εντευκτήριο του "Συλλόγου των Αθηναίων" (Κέκροπος 10, Πλάκα, Αθήνα).
Διοργάνωση: Εταιρεία Διερεύνησης Αρχαιοελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας (ΕΔΑΒυΤ).
------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΙΛΙΑΣ
Οι γυάλινοι πίνακες στο Μουσείο Ισθμίας χρονολογούνται από το 370 μ.Χ., δηλ. παρέμειναν βυθισμένοι για περισσότερο από 1500 χρόνια, πριν ανακαλυφθούν στο Νυμφαίο του Ναού της Ίσιδος, στο αρχαίο λιμάνι των Κεγχρεών. Προέλευση τους είναι η Αλεξάνδρεια.
Ο διάκοσμος, τεχνικής «υαλοθετήματος», περιλαμβάνει γεωμετρικά σχέδια, νειλωτικές σκηνές, πανοράματα και ιερατικές μορφές όπως Όμηρο, Πλάτωνα, Θεόφραστο.
Εκτός την υψηλή αισθητική τους, διακρίνονται από υψηλή πυροτεχνολογία, όπως την τεχνική «χιλιανθούς». Το ροδόχρωμο γυαλί έδειξε εξαιρετική σκληρότητα, αντοχή στη διάβρωση από το θαλάσσιο νερό, στιλπνότητα και προσομοίωση χρώματος επιδερμίδας λόγω και πλασμονικού συντονισμού από νανοσωματίδια κράματος χρυσού- αργύρου που βρέθηκαν στη μήτρα του γυαλιού.
Με άλλα λόγια το ροδόχρωμο γυαλί στις ιερατικές μορφές είναι κατασκευασμένο με νανοτεχνολογία!
Το «κύπελλο του Λυκούργου» είναι υάλινο σκεύος τεχνικής «διάτρητου» με εξωτερικό «πλέγμα» ανάγλυφες παραστάσεις από τον μύθο του βασιλιά Λυκούργου στην διαμάχη του με τον θεό Διόνυσο και τους ακολούθους του.
Είναι κατασκευασμένο με νανοτεχνολογία, έχοντας στη μήτρα του γυαλιού νανοσωματίδια χρυσού και αργύρου και, λόγω πλασμονικού συντονισμού, παρουσιάζει το φαινόμενο του διχρωισμού.
Το κύπελλο χρονολογείται το 325 μ.Χ.. Έχει τόπο προέλευσης την Αλεξάνδρεια. Στις ανάγλυφες παραστάσεις του παρουσιάζεται η εκδοχή του μύθου από τα «Διονυσιακά» του Νόννου Πανοπολίτη, ο οποίος έζησε στην Αλεξάνδρεια τον 5 αι. μ.Χ..
Και τα δυο παραπάνω τεχνουργήματα είναι κατασκευασμένα με νανοτεχνολογία, έχουν ίδιο τόπο προέλευσης και χρονολογούνται την ίδια εποχή.
Το «κύπελλο του Λυκούργου» είναι παγκοσμίως γνωστό. Αναφέρεται ως παράδειγμα «αρχαίας νανοτεχνολογίας» ή/και «Ρωμαϊκής νανοτεχνολογίας» σε όλα τα σχετικά ιστορικά και επιστημονικά συγγράμματα. Προφανώς διότι υπήρξε απόκτημα συλλογής της οικογένειας των Ρότσιλντ και έχει εκτεθεί σε πολλά γνωστά μουσεία ανά τον κόσμο.
Οι υαλοπίνακες Κεγχρεών, όμως, είναι ελάχιστα γνωστοί και θα πρέπει να προβληθούν περισσότερο.
Τα δυο τεχνουργήματα είναι «Ελληνιστικής νανοτεχνολογίας» και όχι Ρωμαϊκής, διότι η τεχνολογία τους ανήκει στην πνευματική κληρονομιά της «Ελληνιστικής Αλεξάνδρειας».
Χ.Μ./18-02-2020
Δείτε το σχετικό βίντεο-έρευνα:
Από το thesecretrealtruth
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου