Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020

Οι συμπτωσεις οταν ξεφευγουν …. σταματανε να ειναι συμπτωσεις και γινονται “συνωμοσια” για το συστημα ελεγχου σου !

Καταρχας για να εχει το βαρος που πρεπει αυτο το αρθρο που διαβαζεις στο γραφει ενας που σου εχει πει πριν πολυ καιρο οτι η Κινα θα “κρυολογησει!!”…Και μαλλον απο οτι εχω δει πρεπει να ειμαι ο μοναδικος που το εχω πει και το εχω δειξει με τοσους τροπους !
Αρα με παρασημο στο πετο μου σαν συνωμοσιολογος μεν αλλα …”κωλοφαρδος” που του βγαινουν πολλα !!..Να σε βαλω λιγο στην πληροφορια που δεν θα σου
δειξουν οι υπολοιποι …στο κατω κατω για αυτο ειμαι μισητος στον χωρο ..αυτο κανω και ενοχλει ..!
Τωρα που εξελισσεται ΙΣΩΣ μια πανδημια ..(μεχρι να δουμε το εμβολιο μοιαζει να ειναι αληθινη)… ας δουμε λιγο πισω απο την κουρτινα …!
Αυτη η φωτο ειναι απο το εργαστηριο στην περιοχη …που δημιουργει ιους !…η τους “φυλαει
δε με απασχολει …!
Την προσοχη σου στο σηματακι το εμπορικον της επιχειρησης σε παρακαλω …!
Παμε τωρα να δουμε ενα απο τα σεναρια ενος απο τα πιο γνωστα ηλεκτρονικα παιχνιδια … !
Το ρεσιντεντ εβιλ … οπου αν πας σε αυτο το λινκ https://residentevil.fandom.com/wiki/Umbrella_Corporation?fbclid=IwAR2iK73zcWBuKGL_7mKLX2jm0VQ6cxnmBOma15itMuZI7-o9LDUqJMj9hZg θα διαβασεις για το umbrella corporation …



Μετα το διαβασμα αν θες μιλαμε για συνωμοσιες , για Mind programing και οτι αλλο θες …!
Εισαι και εσυ οπως και εγω ενα μικρο ποντικι σε ενα τεραστιο εργαστηριο …δυστυχως και εγω και εσυ δεν ειμαστε ελευθεροι , μην ξεχνας οτι δεκα χρονια μιλαμε και επικοινωνουμε μαζι ..πραγμα που σημαινει οτι οι παγκοσμιοι σχεδιασμοι εχουν ωριμασει … !
Θα πρεπει να παρεις θεση αν θες να εισαι γραμμικο κοπαδι η αφυπνισμενος ανθρωπος , οπως βλεπεις πολλα ερχονται με ταχυ ρυθμο και δεν θα εχουμε κανενα ελεος απο τους εχθρους της ανθρωποτητας …!
Stranger…
Από το katohika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου