Η Sanhedrin εργάζεται για σχέδια για ένα σιδηροδρομικό σύστημα μεγάλης ταχύτητας που συνδέει την Αφρική, την Ευρώπη και την Ασία για πάνω από δύο δεκαετίες και οι συνθήκες τώρα φαίνονται ώριμες για να καταστήσουν αυτό το όραμα πραγματικότητα.
Το σιδηροδρομικό σύστημα θα μετατρέψει την Ιερουσαλήμ σε κόμβο, επιτρέποντας σε μάζες ανθρώπων να έχουν πρόσβαση στο Ναό. Ο Σανεδρινός ισχυρίζεται ότι αυτό το
σιδηροδρομικό σύστημα μπορεί να είναι ένα από τα κλειδιά που θα φέρει την Εξαγορά και τον τρίτο ναό.
Το σχέδιο σχεδιάστηκε αρχικά από τον ραβίνο Hillel Weiss, εκπρόσωπο και μέλος του Sanhedrin, το 1981 και παρουσιάστηκε στον ισραηλινό υπουργό Μεταφορών. Το σχέδιο επικεντρώθηκε στο Ισραήλ ως χερσαία γέφυρα που συνδέει την Ευρώπη με την Αφρική.
Ο χάρτης για τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ιουδαία -Σαμαριά (Ευγενική παραχώρηση: News Breaking Israel).
Το 1991, το Ισραηλινό Υπουργείο Μεταφορών δημιούργησε έναν προϋπολογισμό για το σχεδιασμό ενός τμήματος του συστήματος που θα συνέδεε την Ιουδαία και τη Σαμαριά με το υπόλοιπο Ισραήλ, με την κατανόηση ότι αυτό το τοπικό τμήμα θα ήταν μέρος ενός μεγαλύτερου περιφερειακού συστήματος. Το έργο θεωρήθηκε εμπορικά βιώσιμο από τα δικά του πλεονεκτήματα και, ως εκ τούτου, αναμενόταν ότι η χρηματοδότηση τελικά θα προέρχεται από ιδιώτες επενδυτές.
Λόγω πολιτικών εκτιμήσεων και διεθνών πιέσεων στο Ισραήλ σχετικά με την Ιουδαία και τη Σαμαριά, το σχέδιο καθυστέρησε, αλλά δεν εγκαταλείφθηκε. Οι πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία και την πολιτική καθιστούν αυτό το σχέδιο για ένα παγκόσμιο σιδηροδρομικό σύστημα όχι μόνο πιο ρεαλιστικό αλλά και πιο ελκυστικό για τα εμπλεκόμενα κράτη.
Αν και φιλόδοξος, το σχέδιο για ένα περιφερειακό σιδηροδρομικό σύστημα δεν είναι πρωτοφανές. Η σημασία του Ισραήλ ως χερσαία γέφυρα οδήγησε τους Βρετανούς και τους Γάλλους να επενδύσουν σε μεγάλο βαθμό στην κατασκευή σιδηροδρομικών συστημάτων ξεκινώντας από την εποχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το σιδηροδρομικό σύστημα τελικά συνέδεσε τη Βηρυτό, τον Λίβανο στα βόρεια με το Κάιρο, την Αίγυπτο και την Τρίπολη στη Λιβύη. Το ισραηλινό λιμάνι της Χάιφα και της Ιερουσαλήμ συμπεριλήφθηκαν τελικά από τους Βρετανούς μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Τα οφέλη από ένα σχέδιο για έναν περιφερειακό σιδηρόδρομο είναι τόσο ξεκάθαρα και προφανή ότι το 2005, η Rand Corporation πρότεινε ένα σύστημα 140 μιλίων υψηλής ταχύτητας για τη σύνδεση της Γάζας με τη Ραμάλα. Η πρόταση περιελάμβανε έναν αυτοκινητόδρομο, ένα υδραγωγείο, ένα ενεργειακό δίκτυο και ένα καλώδιο οπτικών ινών που συνδέει τις μεγάλες πόλεις του δυνητικού παλαιστινιακού κράτους. Το εκτιμώμενο κόστος για τα πρώτα δέκα χρόνια λειτουργίας εκτιμήθηκε σε περίπου 33 δισεκατομμύρια δολάρια, με 6 δισεκατομμύρια δολάρια αυτού του ποσού για την κατασκευή των σιδηροδρόμων και των οδών. Θεωρούμενος απαραίτητος για ένα βιώσιμο Παλαιστινιακό κράτος, το σχέδιο δεν υλοποιήθηκε ποτέ.
Οι πρόοδοι στην τεχνολογία σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας έχουν καταστήσει το σχέδιο Sanhedrin ακόμα πιο ελκυστικό, καθώς τα τρένα μεταφέρουν 450 επιβάτες με 200 μίλια / ώρα. Άλλες χώρες έχουν ήδη δημιουργήσει τα δικά τους συστήματα που θα μπορούσαν να συνδεθούν σε ένα παγκόσμιο δίκτυο. Η Γαλλία, η Ιαπωνία, η Κίνα και η Ρωσία διαθέτουν όλα τα εκτεταμένα σιδηροδρομικά δίκτυα που έχουν αποδειχθεί ασφαλή και δημοφιλή. Η Γαλλία και η Βρετανία συνδέονται τώρα με ένα τρένο υψηλής ταχύτητας που διέρχεται από τη σήραγγα κάτω από το Βρετανικό κανάλι. Τα τρένα θεωρούνται ένας από τους πλέον αποτελεσματικούς τρόπους μεταφοράς και είναι σε θέση να μεταφέρουν ρυμουλκούμενα και ναυτιλιακά εμπορευματοκιβώτια για φορτίο επιπλέον των επιβατών.
Τα μεγαλύτερα εμπόδια για ένα παγκόσμιο σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι το χρήμα ή η τεχνολογία Το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι η πολιτική συνεργασία μεταξύ των εθνών που απαιτείται για το συντονισμό της έναρξης και της λειτουργίας του έργου.
«Αυτό το έργο θα έπρεπε να ήταν υπό την επίβλεψη των Ηνωμένων Εθνών», εξήγησε ο Rabbi Weiss στο News Breaking Israel . «Όμως, ο ΟΗΕ έχει παραιτηθεί από τον ρόλο του να ενώσει τον κόσμο για παγκόσμιο όφελος και έχει γίνει αντιθέτως παιδική χαρά για κακή πολιτική».
Η Σανεδρίν εργάζεται για τη δημιουργία μιας οργάνωσης των 70 Εθνών που θα εκπληρώσει τις ζωτικές λειτουργίες τις οποίες ο ΟΗΕ σκόπευε να εκπληρώσει. Για το σκοπό αυτό, το Sanhedrin φιλοξένησε το Παγκόσμιο Συνέδριο Δημιουργίας το Σεπτέμβριο, στο οποίο εκπρόσωποι από τρεις χώρες της Νότιας Αμερικής υπέγραψαν επίσημα συμφωνία για να εργαστούν για τη δημιουργία αυτής της νέας οργάνωσης με έδρα την Ιερουσαλήμ.
Ένα ακόμη Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο και περισσότερες χώρες έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για την ένταξή τους.
Η Sanhedrin έχει ήδη συζητήσει το παγκόσμιο σιδηροδρομικό σύστημα με τα άλλα έθνη.
«Η παγκόσμια ειρήνη συμβαίνει όταν οι χώρες γίνουν οικονομικά αλληλεξαρτώμενες», εξήγησε ο Rabbi Weiss. «Κάθε έθνος έχει συμφέρον να μην απειλείται ο εμπορικός του εταίρος. Αυτό παρατηρήθηκε στον Πρώτο Ναό. Ο βασιλιάς Σολομών δημιούργησε το ναό στην Ιερουσαλήμ με τη βοήθεια όλων των εθνών, αλλά το έπραξε μέσω συνεργασίας και όχι μέσω στρατιωτικού εξαναγκασμού. Αυτός ο τύπος συνεργασίας, της ειρήνης, είναι εγγενής στη φύση της Ιερουσαλήμ, όπως ενσωματώνεται στις προσκυνηματικές γιορτές «.
«Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η μεγαλύτερη απειλή που αντιμετωπίζει το μέλλον της ανθρωπότητας είναι η ρύπανση», δήλωσε ο Rabbi Weiss. «Ωστόσο, ο ΟΗΕ δεν έκανε τίποτα για να αντιμετωπίσει αυτή την απειλή και η Συμφωνία των Παρισίων, υπό την επίβλεψη του ΟΗΕ, δεν παρήγαγε πραγματικά αποτελέσματα».
Μια μελέτη που διεξήχθη από τη Φύση το 2017, ένα χρόνο μετά την υπογραφή των συμφωνιών, ανέφερε ότι κανένα από τα συμμετέχοντα έθνη δεν εφάρμοσε κάποια από τις πολιτικές που συμφώνησαν στη συμφωνία του Παρισιού.
«Ένα παγκόσμιο σιδηροδρομικό σύστημα θα μείωνε δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», δήλωσε ο Rabbi Weiss. «Αν το έργο επιτηρείται από μια οργάνωση 70 Εθνών στην Ιερουσαλήμ, θα λογοδοτούν στον Θεό για μη συμμόρφωση».
Το διεθνές αεροδρόμιο του Ισραήλ βρίσκεται κοντά στο Τελ Αβίβ. Ένα σιδηροδρομικό σύστημα μεγάλης ταχύτητας που συνδέει το αεροδρόμιο Ben Gurion με την Ιερουσαλήμ ολοκληρώθηκε πρόσφατα με πρόσθετους προγραμματισμένους κλάδους, συμπεριλαμβανομένου ενός που θα μεταφέρει τους ταξιδιώτες στο σταθμό Donald Trump στο σταθμό Western Wall.
Ο ραβίνος Weiss σημείωσε ότι ο σιδηρόδρομος που συνδέει την Ιερουσαλήμ είναι μόνο μια από τις πολλές βελτιώσεις που θα είναι απαραίτητες για την προετοιμασία της Ιερουσαλήμ για την υποδοχή του Τρίτου Ναού.
«Το παγκόσμιο σιδηροδρομικό σύστημα θα περάσει από την κοιλάδα του Ιορδάνη, σταματώντας στην Ιεριχώ,» εξήγησε ο ραβίνος Weiss. «Από εκεί, ένα τραμ θα φέρει προσκυνητές στο Ναό.»
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BREAKING ISRAEL NEWS : Corfiatiko
Από το katohika
Follow @tiniosΤο σιδηροδρομικό σύστημα θα μετατρέψει την Ιερουσαλήμ σε κόμβο, επιτρέποντας σε μάζες ανθρώπων να έχουν πρόσβαση στο Ναό. Ο Σανεδρινός ισχυρίζεται ότι αυτό το
σιδηροδρομικό σύστημα μπορεί να είναι ένα από τα κλειδιά που θα φέρει την Εξαγορά και τον τρίτο ναό.
Το σχέδιο σχεδιάστηκε αρχικά από τον ραβίνο Hillel Weiss, εκπρόσωπο και μέλος του Sanhedrin, το 1981 και παρουσιάστηκε στον ισραηλινό υπουργό Μεταφορών. Το σχέδιο επικεντρώθηκε στο Ισραήλ ως χερσαία γέφυρα που συνδέει την Ευρώπη με την Αφρική.
Ο χάρτης για τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ιουδαία -Σαμαριά (Ευγενική παραχώρηση: News Breaking Israel).
Το 1991, το Ισραηλινό Υπουργείο Μεταφορών δημιούργησε έναν προϋπολογισμό για το σχεδιασμό ενός τμήματος του συστήματος που θα συνέδεε την Ιουδαία και τη Σαμαριά με το υπόλοιπο Ισραήλ, με την κατανόηση ότι αυτό το τοπικό τμήμα θα ήταν μέρος ενός μεγαλύτερου περιφερειακού συστήματος. Το έργο θεωρήθηκε εμπορικά βιώσιμο από τα δικά του πλεονεκτήματα και, ως εκ τούτου, αναμενόταν ότι η χρηματοδότηση τελικά θα προέρχεται από ιδιώτες επενδυτές.
Λόγω πολιτικών εκτιμήσεων και διεθνών πιέσεων στο Ισραήλ σχετικά με την Ιουδαία και τη Σαμαριά, το σχέδιο καθυστέρησε, αλλά δεν εγκαταλείφθηκε. Οι πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία και την πολιτική καθιστούν αυτό το σχέδιο για ένα παγκόσμιο σιδηροδρομικό σύστημα όχι μόνο πιο ρεαλιστικό αλλά και πιο ελκυστικό για τα εμπλεκόμενα κράτη.
Αν και φιλόδοξος, το σχέδιο για ένα περιφερειακό σιδηροδρομικό σύστημα δεν είναι πρωτοφανές. Η σημασία του Ισραήλ ως χερσαία γέφυρα οδήγησε τους Βρετανούς και τους Γάλλους να επενδύσουν σε μεγάλο βαθμό στην κατασκευή σιδηροδρομικών συστημάτων ξεκινώντας από την εποχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το σιδηροδρομικό σύστημα τελικά συνέδεσε τη Βηρυτό, τον Λίβανο στα βόρεια με το Κάιρο, την Αίγυπτο και την Τρίπολη στη Λιβύη. Το ισραηλινό λιμάνι της Χάιφα και της Ιερουσαλήμ συμπεριλήφθηκαν τελικά από τους Βρετανούς μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Τα οφέλη από ένα σχέδιο για έναν περιφερειακό σιδηρόδρομο είναι τόσο ξεκάθαρα και προφανή ότι το 2005, η Rand Corporation πρότεινε ένα σύστημα 140 μιλίων υψηλής ταχύτητας για τη σύνδεση της Γάζας με τη Ραμάλα. Η πρόταση περιελάμβανε έναν αυτοκινητόδρομο, ένα υδραγωγείο, ένα ενεργειακό δίκτυο και ένα καλώδιο οπτικών ινών που συνδέει τις μεγάλες πόλεις του δυνητικού παλαιστινιακού κράτους. Το εκτιμώμενο κόστος για τα πρώτα δέκα χρόνια λειτουργίας εκτιμήθηκε σε περίπου 33 δισεκατομμύρια δολάρια, με 6 δισεκατομμύρια δολάρια αυτού του ποσού για την κατασκευή των σιδηροδρόμων και των οδών. Θεωρούμενος απαραίτητος για ένα βιώσιμο Παλαιστινιακό κράτος, το σχέδιο δεν υλοποιήθηκε ποτέ.
Οι πρόοδοι στην τεχνολογία σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας έχουν καταστήσει το σχέδιο Sanhedrin ακόμα πιο ελκυστικό, καθώς τα τρένα μεταφέρουν 450 επιβάτες με 200 μίλια / ώρα. Άλλες χώρες έχουν ήδη δημιουργήσει τα δικά τους συστήματα που θα μπορούσαν να συνδεθούν σε ένα παγκόσμιο δίκτυο. Η Γαλλία, η Ιαπωνία, η Κίνα και η Ρωσία διαθέτουν όλα τα εκτεταμένα σιδηροδρομικά δίκτυα που έχουν αποδειχθεί ασφαλή και δημοφιλή. Η Γαλλία και η Βρετανία συνδέονται τώρα με ένα τρένο υψηλής ταχύτητας που διέρχεται από τη σήραγγα κάτω από το Βρετανικό κανάλι. Τα τρένα θεωρούνται ένας από τους πλέον αποτελεσματικούς τρόπους μεταφοράς και είναι σε θέση να μεταφέρουν ρυμουλκούμενα και ναυτιλιακά εμπορευματοκιβώτια για φορτίο επιπλέον των επιβατών.
Τα μεγαλύτερα εμπόδια για ένα παγκόσμιο σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι το χρήμα ή η τεχνολογία Το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι η πολιτική συνεργασία μεταξύ των εθνών που απαιτείται για το συντονισμό της έναρξης και της λειτουργίας του έργου.
«Αυτό το έργο θα έπρεπε να ήταν υπό την επίβλεψη των Ηνωμένων Εθνών», εξήγησε ο Rabbi Weiss στο News Breaking Israel . «Όμως, ο ΟΗΕ έχει παραιτηθεί από τον ρόλο του να ενώσει τον κόσμο για παγκόσμιο όφελος και έχει γίνει αντιθέτως παιδική χαρά για κακή πολιτική».
Η Σανεδρίν εργάζεται για τη δημιουργία μιας οργάνωσης των 70 Εθνών που θα εκπληρώσει τις ζωτικές λειτουργίες τις οποίες ο ΟΗΕ σκόπευε να εκπληρώσει. Για το σκοπό αυτό, το Sanhedrin φιλοξένησε το Παγκόσμιο Συνέδριο Δημιουργίας το Σεπτέμβριο, στο οποίο εκπρόσωποι από τρεις χώρες της Νότιας Αμερικής υπέγραψαν επίσημα συμφωνία για να εργαστούν για τη δημιουργία αυτής της νέας οργάνωσης με έδρα την Ιερουσαλήμ.
Ένα ακόμη Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο και περισσότερες χώρες έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για την ένταξή τους.
Η Sanhedrin έχει ήδη συζητήσει το παγκόσμιο σιδηροδρομικό σύστημα με τα άλλα έθνη.
«Η παγκόσμια ειρήνη συμβαίνει όταν οι χώρες γίνουν οικονομικά αλληλεξαρτώμενες», εξήγησε ο Rabbi Weiss. «Κάθε έθνος έχει συμφέρον να μην απειλείται ο εμπορικός του εταίρος. Αυτό παρατηρήθηκε στον Πρώτο Ναό. Ο βασιλιάς Σολομών δημιούργησε το ναό στην Ιερουσαλήμ με τη βοήθεια όλων των εθνών, αλλά το έπραξε μέσω συνεργασίας και όχι μέσω στρατιωτικού εξαναγκασμού. Αυτός ο τύπος συνεργασίας, της ειρήνης, είναι εγγενής στη φύση της Ιερουσαλήμ, όπως ενσωματώνεται στις προσκυνηματικές γιορτές «.
«Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η μεγαλύτερη απειλή που αντιμετωπίζει το μέλλον της ανθρωπότητας είναι η ρύπανση», δήλωσε ο Rabbi Weiss. «Ωστόσο, ο ΟΗΕ δεν έκανε τίποτα για να αντιμετωπίσει αυτή την απειλή και η Συμφωνία των Παρισίων, υπό την επίβλεψη του ΟΗΕ, δεν παρήγαγε πραγματικά αποτελέσματα».
Μια μελέτη που διεξήχθη από τη Φύση το 2017, ένα χρόνο μετά την υπογραφή των συμφωνιών, ανέφερε ότι κανένα από τα συμμετέχοντα έθνη δεν εφάρμοσε κάποια από τις πολιτικές που συμφώνησαν στη συμφωνία του Παρισιού.
«Ένα παγκόσμιο σιδηροδρομικό σύστημα θα μείωνε δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», δήλωσε ο Rabbi Weiss. «Αν το έργο επιτηρείται από μια οργάνωση 70 Εθνών στην Ιερουσαλήμ, θα λογοδοτούν στον Θεό για μη συμμόρφωση».
Το διεθνές αεροδρόμιο του Ισραήλ βρίσκεται κοντά στο Τελ Αβίβ. Ένα σιδηροδρομικό σύστημα μεγάλης ταχύτητας που συνδέει το αεροδρόμιο Ben Gurion με την Ιερουσαλήμ ολοκληρώθηκε πρόσφατα με πρόσθετους προγραμματισμένους κλάδους, συμπεριλαμβανομένου ενός που θα μεταφέρει τους ταξιδιώτες στο σταθμό Donald Trump στο σταθμό Western Wall.
Ο ραβίνος Weiss σημείωσε ότι ο σιδηρόδρομος που συνδέει την Ιερουσαλήμ είναι μόνο μια από τις πολλές βελτιώσεις που θα είναι απαραίτητες για την προετοιμασία της Ιερουσαλήμ για την υποδοχή του Τρίτου Ναού.
«Το παγκόσμιο σιδηροδρομικό σύστημα θα περάσει από την κοιλάδα του Ιορδάνη, σταματώντας στην Ιεριχώ,» εξήγησε ο ραβίνος Weiss. «Από εκεί, ένα τραμ θα φέρει προσκυνητές στο Ναό.»
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BREAKING ISRAEL NEWS : Corfiatiko
Από το katohika
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου