Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018

Zευγάρι που δεν μπορεί να γελάσει εξαιτίας μιας σπάνιας πάθησης παντρεύεται

Ο Άλεξ Μπάρκερ από το Κόβεντρι και η Έριν Σμιθ από την βόρεια Καρολίνα γνωρίστηκαν στα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα σε μια ιστοσελίδα για ανθρώπους που πάσχουν από το Σύνδρομο Moebius, το οποίο προκαλεί παράλυση των κρανιακών νεύρων.
Πιστεύεται ότι αυτή η πάθηση επηρεάζει λιγότερους από 1000 ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Τώρα, το ζευγάρι έχει αρραβωνιαστεί και
ετοιμάζεται να παντρευτεί.
“Στην αρχή δεν μπορούσα καν να φανταστώ ότι θα ερωτευόμουν κάποιον που γεννήθηκε με τον ίδιο σύνδρομο με εμένα”, ανέφερε η 38χρονη Έριν Σμιθ.

“Ωστόσο, είναι πολύ ωραίο που έχω κάποιον που με καταλαβαίνει ακριβώς έτσι όπως είμαι. Λατρεύω την Βρετανική προφορά του.
Με κάνει να λιώνω. Κυριολεκτικά με ανατριχιάζει”, πρόσθεσε. “Μπορώ να καταλάβω πότε η Έριν είναι χαρούμενη γιατί γέρνει το κεφάλι της προς την μια πλευρά και λέει “Ωχχ.”
Πιστεύω ότι παρόλο που δεν μπορούμε να έχουμε εκφράσεις στο πρόσωπό μας γνωρίζουμε ο ένας τους τρόπους του άλλου, οπότε όταν είμαστε θυμωμένοι ή στεναχωρημένοι ή εκνευρισμένοι υπάρχει πολύ μη λεκτική επικοινωνία”, ανέφερε ο Άλεξ.
Αυτή η πάθηση επηρεάζει και την ομιλία του ζευγαριού οπότε έπρεπε να βρουν καινοτόμους τρόπους για να επικοινωνούν.


“Επίσης, πιστεύω ότι και τα μάτια λένε πολλά. Εκτός από τον Άλεξ ακόμα και η οικογένεια και οι φίλοι μου μου έχουν πει ότι κοιτάζουν τα μάτια μου και μπορούν να καταλάβουν πότε χαμογελάω με τα μάτια. Τότε, ξέρουν ότι είμαι χαρούμενη”, ανέφερε η Έριν.

(tilestwra)
Από το el.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου