Η ΑΙ άρχισε ήδη να χρησιμοποιείται στις πολιτικές καμπάνιες των επερχόμενων αμερικανικών εκλογών.
Τον περασμένο μήνα, ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Twitter από την προεδρική εκστρατεία του κυβερνήτη της Φλόριντα Ρον ΝτεΣάντις περιείχε έδειχναν τον πρώην Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ να αγκαλιάζει τον Δρ. Άντονι Φάουτσι. Οι εικόνες που εμφανίζονταν με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελούν επικριτικό σχόλιο για το γεγονός ότι Τραμπ ότι δεν απέλυσε τον κορυφαίο ειδικό μολυσματικών ασθενειών των ΗΠΑ ήταν ένα μείγμα αληθινών φωτογραφιών και εικόνων που είχε
δημιουργήσει κάποιο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης και ήταν εκ πρώτης τουλάχιστον όψεως σχεδόν αδύνατο να ξεχωρίσει κάποιος ποια εικόνα ήταν αληθινή και ποια ψεύτικη.Καθώς οι εικόνες άρχισαν να διαδίδονται, οργανισμοί ελέγχου γεγονότων αλλά και προσεκτικοί χρήστες επισήμαναν γρήγορα το γεγονός ότι το βίντεο περιείχε και ψεύτικες εικόνες. Αλλά το Twitter δεν αφαίρεσε το βίντεο. Κάποια στιγμή η πλατφόρμα του Ελον Μασκ πρόσθεσε μια σημείωση που ανέφερε τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στο βίντεο.
Πρόσφατα το Ρεπουμπλικανικό κόμμα αντέδρασε την ανακοίνωση της εκ νέου υποψηφιότητας του Τζο Μπάιντεν με ένα προπαγανδιστικό εναντίον του Αμερικανού προέδρου και της αντιπροέδρου Καμάλα Χάρις βίντεο που ήταν δημιουργία εξ ολοκλήρου προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης με ψεύτικες εικόνες των Μπάιντεν και Χάρις.
Οι ειδικοί στην γνησιότητα των ψηφιακών πληροφοριών λένε ότι αυτό είναι μόνο η αρχή του περιεχομένου που δημιουργείται από συστήματα τεχνητής νοημοσύνης ενόψει των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ του 2024, περιεχομένου που θα χρησιμοποιηθεί με στόχο να μπερδέψουν ή να παραπλανήσουν τους ψηφοφόρους.
Οι Δημοκρατικοί καλούν την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εκλογών (FEC) να εξετάσει το ενδεχόμενο απαγόρευσης των διαφημίσεων προϊόν τεχνητής νοημοσύνης στις πολιτικές εκστρατείες. Οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης φέρουν σημαντική ευθύνη για την αντιμετώπιση τέτοιων κινδύνων, λένε οι ειδικοί, ως πλατφόρμες όπου δισεκατομμύρια άνθρωποι πηγαίνουν για πληροφορίες και είναι πεδίο διασποράς ψευδών πληροφοριών. Οι πλατφόρμες αλλά και η βιομηχανία της τεχνολογίας έχει τώρα να αντιμετωπίσει μια «τέλεια καταιγίδα» αφού η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προκαλέσει ένα μη ελεγχόμενο κύμα παραπληροφόρησης στις επερχόμενες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ.
Το πρόβλημα σύμφωνα με τους αναλυτές αποκτά ανεξέλεγκτες διαστάσεις δεδομένου ότι οι εταιρείες που ελέγχουν τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ειδικά εκείνες που αποτελούν πεδίο πολιτικής συζήτησης και πληροφόρησης δηλαδή το Twitter και το Facebook προχώρησαν τον τελευταίο ένα χρόνο σε μαζικές απολύσεις του προσωπικού της με αποτέλεσμα να καθίσταται αναποτελεσματικός ο σωστός έλεγχος των αναρτήσεων.
Δείτε επίσης: ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ (Προς μελοποίηση)
Θα μπορούν να γράφονται άρθρα με ψεύτικες πληροφορίες που να συνοδεύονται από τις σχετικές φωτογραφίες που πιστοποιούν το άρθρο οι οποίες θα είναι και αυτές φυσικά προϊόν τεχνητής νοημοσύνης και είναι βέβαιο ότι πολλοί χρήστες θα διαβάζουν αυτά τα άρθρα θεωρώντας τα αληθινά με ότι αυτό συνεπάγεται στην συνέχεια για το πώς θα τοποθετούνται πολιτικά και τι τελικά θα πάνε να ψηφίσουν.
Από το naftemporiki
Δείτε επίσης: Η μυστηριώδης «μηχανή επικοινωνίας με τους νεκρούς» του Τόμας Εντισον – Μύθος ή πραγματικότητα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου