Κάνει τρελές πωλήσεις...
Το τελευταίο διάστημα, όλο και περισσότερα φυτικά φαγητά κάνουν την εμφάνισή τους, καθώς οι διεθνιστές θέλουν να αντικαταστήσουν αυτά που χρησιμοποιούν κρέατα. Μία βόλτα από τα ειδικά ψυγεία και τα σταντ που υπάρχουν στα σούπερ μάρκετ, θα σας πείσει για την μεγάλη προώθησή τους.
Μία εταιρία στην Σουηδία όμως είπε να το πάει ένα βήμα παρακάτω… Δεν αρκέστηκε λοιπόν στο να φτιάξει ένα μπέργκερ με
φυτικό μπιφτέκι, αλλά να το διαφημίσει λέγοντας πως έχει την γεύση της ανθρώπινης σάρκας. Ναι αλήθεια…Το όνομά του είναι «The Human Meat Plant-Based Burger», είναι φτιαγμένο από σόγια, μανιτάρια, πρωτεΐνη σιταριού, φυτικά λίπη και μείγμα μπαχαρικών και βγήκε στην αγορα στο περσινό Halloween στην Στοκχόλμη.
Μάλιστα, όπως ανέφεραν οι υπεύθυνοι της εταιρίας LOLA MullenLowe που το κατασκεύασε, στόχος ήταν να πείσει τους κρεατοφάγους πως μπορούν να υπάρξουν φυτικά φαγητά που μπορούν να αντικαταστήσουν οποιοδήποτε κρέας. Για αυτό και επέλεξαν να βάλουν το «ανθρώπινη σάρκα» στο όνομά του.
Η επιτυχία του δημιουργήματος αυτού ήταν τόσο μεγάλη που συμμετείχαν Cannes Lions (φεστιβάλ δημιουργικότητας), κερδίζοντας το Silver Lion.
(Με πληροφορίες από gazzetta. gr / photo: unsplash)
Από το el.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου