-γιατί πάγωσαν οι εκλογές; ρωτήσαμε και μας απαντήθηκε
– πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να διαχειριστούν αυτά που έρχονται γενικότερα στην ΕΕ και στον κόσμο.
– παντού θα πέφτουν κυβερνήσεις και θα δημιουργούνται κομματικοί σχηματισμοί που θα ξαναπέφτουν και μαζί τους θα γκρεμίζεται η κοινωνική συνοχή.
– ότι στραβό θα
βγει έξω σαν αρρώστια, τώρα που δεν θα μπορεί να την θεραπεύσει ουδείς.– στην Ελλάδα μάθαμε να την λέμε ” οικουμενική” αλλά και αυτή μπορεί να πέσει από οικονομική καταιγίδα .
– φοβούνται πως θα φτάσουν στον χειμώνα αλλά κανείς δεν λέει ότι ο εφιάλτης ξεκίνησε ήδη και τα σέρνει όλα μαζί….
– φύκια και μεταξωτές κορδέλες πουλάνε σε μια κοινωνία που μαστίζεται από μάστιγες εισαγόμενες ,τεχνητές και πολεμικές.
– και ενώ σκεφτόμουν το ερώτημα σου “ -γιατί πάγωσαν οι εκλογές;” ένοιωσα μια παρηγοριά ότι οι άγιοι έκαναν “οικουμενική” για να μας σώσουν από την μεγάλη παγίδα που στήθηκε και για να μας βγάλουν από το αδιέξοδο.
– υπάρχει τίποτε καλύτερο για την ώρα;
– μπορεί τα δάκρυα και η μετάνοια μας να μας σώσει ;
– δες την ΠΑΝΑΓΙΑ την ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ που κλαίει δυο χρόνια ακατάπαυστα και πάρε παρηγοριά ότι ακόμα και στην εποχή των σοδόμων δεν μας εγκατέλειψε.
διάλογος με ένα γέροντα
https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com
ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
ΥΓ ευχαριστούμε τους Πατέρες που τα τελευταία 24ώρα τους ενοχλούμε για μας πούνε ότι έχει η καρδιά τους μέσα σε σχέση με όσα ζούμε.
Από το triklopodia

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου