Πριν από πέντε χρόνια οι Sanhedrin άρχισαν να προετοιμάζονται για τις ανάγκες του Τρίτου Ναού και σήμερα είναι η πρώτη μέρα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο καρπός της εργασίας τους.
Οι περισσότεροι άνθρωποι οραματίζονται τον Ναό ως μορφή υπαίθριας ψησταριάς με ζώα που σφάζονται και καίγονται στον βωμό. Αν και είναι αλήθεια ότι οι θυσίες ζώων διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην υπηρεσία του ναού, ο φυτικός κόσμος έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο. Η ελευθερία του κρασιού προέρχεται από αμπέλια που καλλιεργούνται με
συγκεκριμένη μέθοδο. Οι προσφορές σιτηρών ήταν απαραίτητα στοιχεία στην καθημερινή υπηρεσία του ναού. Χρησιμοποιήθηκαν μεγάλες ποσότητες από το ελαιόλαδο υψηλής ποιότητας στο μενού. Το Bikurim (πρώτοι καρποί), που έφερε από τα επτά είδη ειδικά στη γη του Ισραήλ, έπαιξε εποχιακό ρόλο στο Ναό, όπως και τα τέσσερα είδη δένδρων που χρησιμοποιούνται κάθε Sukkoth.
Ακόμα και το ξύλο που καίει στο βωμό συλλέχτηκε ειδικά για χρήση από το Ναό και ατομικά ελέγχθηκε για σκουλήκια. Πάντα παρόντες στο βωμό ήταν τρεις πάσσαλοι ξύλου: ο πρώτος για την καύση των ζωικών θυσιών, ο δεύτερος για την κατασκευή κάρβουνα για να κάψει το θυμίαμα και ο τρίτος για την αέναη φωτιά βωμού που διέταξε η Βίβλος.
Το ξύλο που χρησιμοποιήθηκε σε αυτές τις ρυθμίσεις θεωρήθηκε θυσία. Κατά την περίοδο του Δεύτερου Ναού, το ξύλο παρέχεται ως ετήσια προσφορά.
Ορισμένες γεωργικές ανάγκες ήταν αρκετά ασαφείς.
"Η Μισνά (Ταλμούδ) δηλώνει ότι το Πασχαλινό Αρνί γύριζε σε ένα ραβδί από ένα δέντρο ροδιού", σημείωσε ο ραβίνος Weiss. «Όταν θα κτιστεί ο ναός, θα χρειαστούμε εκατομμύρια από αυτά τα μπαστούνια».
Το 2017, οι Sanhedrin φύτευσαν 30 δέντρα ροδιού που ήταν ένα μικρό βήμα προς την εκπλήρωση των αναγκών του Τρίτου Ναού. Αλλά αυτό το μικρό βήμα είχε μεγάλη πνευματική σημασία.
"Η έλλειψη του ναού έχει οδηγήσει στη θλιβερή κατάσταση του περιβάλλοντος", δήλωσε ο Rabbi Weiss. "Αυτό το έτος ειδικά, υπήρξαν τόσες δασικές πυρκαγιές, στη Βραζιλία, την Καλιφόρνια, την Αυστραλία και σε άλλα μέρη του κόσμου. Αν ο ΟΗΕ ήταν πραγματικά καθολικός και όχι απλώς πολιτικό εργαλείο, θα οδηγούσε αυτό. Αλλά δεν το κάνουν. Ο καθορισμός του περιβάλλοντος έχει γίνει μεγάλη επιχείρηση και πολιτική και αυτό σκοτώνει τον κόσμο. "
"Τα δάση χρειάζονται για να τα συνδέσουμε με τον δημιουργό τους. Έχουμε αυτόν τον ρόλο στην Εδέμ και η σωστή έκφραση αυτού είναι στον Ναό από τον οποίο ξεκινά η συντήρηση του κόσμου ».
"Όλη αυτή η έμφαση στην« υπερθέρμανση του πλανήτη »είναι ένα βδέλυγμα.Οι άνθρωποι που πιστεύουν στη Βίβλο πρέπει να αναλάβουν ηγετικό ρόλο στον καθορισμό του φυτικού κόσμου και το σωστό σημείο εστίασης για αυτό είναι ο ναός.
Προς το σκοπό αυτό, οι Sanhedrin άρχισαν να φυτεύουν δέντρα και αμπελώνες πριν από πέντε χρόνια. Αλλά, μέχρι σήμερα, δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα φρούτα. Για τα τρία πρώτα χρόνια της ανάπτυξής τους, τα αμπέλια ή τα οπωροφόρα δέντρα που φυτεύτηκαν στο Ισραήλ κατηγοριοποιούνται ως ορλά (ערלה, κυριολεκτικά «απεριόριστα» και απαγορεύεται να τρώνε τα φρούτα.) Όταν ο ναός στάθηκε, ο καρπός του τέταρτου έτους θεωρήθηκε καθαρός revai (נטע רבעי) και έπρεπε να φτιαχτεί στην Ιερουσαλήμ.
Τα φρούτα που καλλιεργούνται κατά το πέμπτο έτος επιτρέπεται να καταναλώνονται κατά τον συνήθη τρόπο. Αυτή η εντολή εξακολουθεί να παρατηρείται στο Ισραήλ σήμερα, παρόλο που δεν υπάρχει ο Ναός που θα στέκεται στην Ιερουσαλήμ.
Η δέκατη πέμπτη μέρα του εβραϊκού μήνα Shevat, που ονομάζεται συνήθως Tu Beshvat, ονομάζεται Νέο Έτος για τα δέντρα στο Mishna (προφορικός νόμος). Οποιοδήποτε δέντρο φυτευτεί πριν από αυτή την ημέρα θα θεωρείται ένα έτος για το Tu Beshvat.
Την Τρίτη, την επομένη των διακοπών του Tu Beshvat, τα φρούτα από τα πρώτα δέντρα και τα αμπέλια που φυτεύονται από τον Sanhedrin θα είναι κατάλληλα για να χρησιμοποιηθούν στο Ναό.
"Το Ισραήλ είναι μια σχετικά μικρή χώρα, αλλά έχει ποικίλα κλίματα που ποικίλλουν πολύ", εξήγησε ο Rabbi Weiss. "Τα συγκεκριμένα δέντρα ευδοκιμούν σε διάφορες περιοχές της χώρας. Η κατανόηση αυτής της φυτεύσεως των δέντρων είναι ένας τρόπος να αναπτυχθεί μια στενή σχέση με τη γη που ενσωματώνει τη σχέση μεταξύ των Εβραίων και του Θεού ».
Στους λόφους της Χεβρώνα, ο Σανεδρίνος φύτευσε 30 Κέδρους του Λιβάνου και πολλά δέντρα ρόδια. Στο Kochav Hashachar με θέα στην κοιλάδα του Ιορδάνη, φυτεύτηκαν μισό στρέμμα αμπελιών που περιβάλλεται από κέδρους . Στο Shaarei Tikvah στη Σαμαριά, η κανέλα, ένα από τα 11 συστατικά του θυμιάματος του Ναού , είναι έτοιμες να φυτευτούν. Στο Itamar, ένας αμπελώνας 200 αμπέλων ήταν αφιερωμένος στη χρήση του ναού. Επτά φοίνικες ημερομηνίας φυτεύτηκαν στο δυτικό Negev για χρήση στην προσφορά Shavuot.
"Αυτή η σχέση με τη χώρα του Ισραήλ είναι αποκλειστική για τους Εβραίους. Η γη θα ανθίσει μόνο για τους Εβραίους και όταν το κάνει, αυτό είναι ένα σημάδι ότι ο Μεσσίας είναι επικείμενος ", δήλωσε ο Ραβίνος Weiss επικαλούμενος τον Ιεζεκιήλ.
Οι Εβραίοι επέστρεψαν και έχουμε πάρει την κατοχή της γης, όπως ακριβώς διέταξε ο Θεός. Τα δέντρα μαρτυρούν ότι η γη είναι δική μας, ότι είναι άνθηση όπως ποτέ πριν και ότι είναι όλα για τη δόξα του Θεού στο Ναό της Ιερουσαλήμ. Όποιος προσπαθεί να διαιρέσει τη γη, να καταστρέψει τη διαθήκη, θέτει τον εαυτό του, όπου κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να είναι, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη σκέφτεται ότι είναι ".
https://www.breakingisraelnews.com/144915/sanhedrin-gets-authorization-to-use-their-trees-for-third-temple/
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BREAKING ISRAEL NEWS : Corfiatiko.blogspot.com
Οι περισσότεροι άνθρωποι οραματίζονται τον Ναό ως μορφή υπαίθριας ψησταριάς με ζώα που σφάζονται και καίγονται στον βωμό. Αν και είναι αλήθεια ότι οι θυσίες ζώων διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην υπηρεσία του ναού, ο φυτικός κόσμος έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο. Η ελευθερία του κρασιού προέρχεται από αμπέλια που καλλιεργούνται με
συγκεκριμένη μέθοδο. Οι προσφορές σιτηρών ήταν απαραίτητα στοιχεία στην καθημερινή υπηρεσία του ναού. Χρησιμοποιήθηκαν μεγάλες ποσότητες από το ελαιόλαδο υψηλής ποιότητας στο μενού. Το Bikurim (πρώτοι καρποί), που έφερε από τα επτά είδη ειδικά στη γη του Ισραήλ, έπαιξε εποχιακό ρόλο στο Ναό, όπως και τα τέσσερα είδη δένδρων που χρησιμοποιούνται κάθε Sukkoth.
Ακόμα και το ξύλο που καίει στο βωμό συλλέχτηκε ειδικά για χρήση από το Ναό και ατομικά ελέγχθηκε για σκουλήκια. Πάντα παρόντες στο βωμό ήταν τρεις πάσσαλοι ξύλου: ο πρώτος για την καύση των ζωικών θυσιών, ο δεύτερος για την κατασκευή κάρβουνα για να κάψει το θυμίαμα και ο τρίτος για την αέναη φωτιά βωμού που διέταξε η Βίβλος.
Το ξύλο που χρησιμοποιήθηκε σε αυτές τις ρυθμίσεις θεωρήθηκε θυσία. Κατά την περίοδο του Δεύτερου Ναού, το ξύλο παρέχεται ως ετήσια προσφορά.
Ορισμένες γεωργικές ανάγκες ήταν αρκετά ασαφείς.
"Η Μισνά (Ταλμούδ) δηλώνει ότι το Πασχαλινό Αρνί γύριζε σε ένα ραβδί από ένα δέντρο ροδιού", σημείωσε ο ραβίνος Weiss. «Όταν θα κτιστεί ο ναός, θα χρειαστούμε εκατομμύρια από αυτά τα μπαστούνια».
Το 2017, οι Sanhedrin φύτευσαν 30 δέντρα ροδιού που ήταν ένα μικρό βήμα προς την εκπλήρωση των αναγκών του Τρίτου Ναού. Αλλά αυτό το μικρό βήμα είχε μεγάλη πνευματική σημασία.
"Η έλλειψη του ναού έχει οδηγήσει στη θλιβερή κατάσταση του περιβάλλοντος", δήλωσε ο Rabbi Weiss. "Αυτό το έτος ειδικά, υπήρξαν τόσες δασικές πυρκαγιές, στη Βραζιλία, την Καλιφόρνια, την Αυστραλία και σε άλλα μέρη του κόσμου. Αν ο ΟΗΕ ήταν πραγματικά καθολικός και όχι απλώς πολιτικό εργαλείο, θα οδηγούσε αυτό. Αλλά δεν το κάνουν. Ο καθορισμός του περιβάλλοντος έχει γίνει μεγάλη επιχείρηση και πολιτική και αυτό σκοτώνει τον κόσμο. "
"Τα δάση χρειάζονται για να τα συνδέσουμε με τον δημιουργό τους. Έχουμε αυτόν τον ρόλο στην Εδέμ και η σωστή έκφραση αυτού είναι στον Ναό από τον οποίο ξεκινά η συντήρηση του κόσμου ».
"Όλη αυτή η έμφαση στην« υπερθέρμανση του πλανήτη »είναι ένα βδέλυγμα.Οι άνθρωποι που πιστεύουν στη Βίβλο πρέπει να αναλάβουν ηγετικό ρόλο στον καθορισμό του φυτικού κόσμου και το σωστό σημείο εστίασης για αυτό είναι ο ναός.
Προς το σκοπό αυτό, οι Sanhedrin άρχισαν να φυτεύουν δέντρα και αμπελώνες πριν από πέντε χρόνια. Αλλά, μέχρι σήμερα, δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα φρούτα. Για τα τρία πρώτα χρόνια της ανάπτυξής τους, τα αμπέλια ή τα οπωροφόρα δέντρα που φυτεύτηκαν στο Ισραήλ κατηγοριοποιούνται ως ορλά (ערלה, κυριολεκτικά «απεριόριστα» και απαγορεύεται να τρώνε τα φρούτα.) Όταν ο ναός στάθηκε, ο καρπός του τέταρτου έτους θεωρήθηκε καθαρός revai (נטע רבעי) και έπρεπε να φτιαχτεί στην Ιερουσαλήμ.
Τα φρούτα που καλλιεργούνται κατά το πέμπτο έτος επιτρέπεται να καταναλώνονται κατά τον συνήθη τρόπο. Αυτή η εντολή εξακολουθεί να παρατηρείται στο Ισραήλ σήμερα, παρόλο που δεν υπάρχει ο Ναός που θα στέκεται στην Ιερουσαλήμ.
Η δέκατη πέμπτη μέρα του εβραϊκού μήνα Shevat, που ονομάζεται συνήθως Tu Beshvat, ονομάζεται Νέο Έτος για τα δέντρα στο Mishna (προφορικός νόμος). Οποιοδήποτε δέντρο φυτευτεί πριν από αυτή την ημέρα θα θεωρείται ένα έτος για το Tu Beshvat.
Την Τρίτη, την επομένη των διακοπών του Tu Beshvat, τα φρούτα από τα πρώτα δέντρα και τα αμπέλια που φυτεύονται από τον Sanhedrin θα είναι κατάλληλα για να χρησιμοποιηθούν στο Ναό.
"Το Ισραήλ είναι μια σχετικά μικρή χώρα, αλλά έχει ποικίλα κλίματα που ποικίλλουν πολύ", εξήγησε ο Rabbi Weiss. "Τα συγκεκριμένα δέντρα ευδοκιμούν σε διάφορες περιοχές της χώρας. Η κατανόηση αυτής της φυτεύσεως των δέντρων είναι ένας τρόπος να αναπτυχθεί μια στενή σχέση με τη γη που ενσωματώνει τη σχέση μεταξύ των Εβραίων και του Θεού ».
Στους λόφους της Χεβρώνα, ο Σανεδρίνος φύτευσε 30 Κέδρους του Λιβάνου και πολλά δέντρα ρόδια. Στο Kochav Hashachar με θέα στην κοιλάδα του Ιορδάνη, φυτεύτηκαν μισό στρέμμα αμπελιών που περιβάλλεται από κέδρους . Στο Shaarei Tikvah στη Σαμαριά, η κανέλα, ένα από τα 11 συστατικά του θυμιάματος του Ναού , είναι έτοιμες να φυτευτούν. Στο Itamar, ένας αμπελώνας 200 αμπέλων ήταν αφιερωμένος στη χρήση του ναού. Επτά φοίνικες ημερομηνίας φυτεύτηκαν στο δυτικό Negev για χρήση στην προσφορά Shavuot.
"Αυτή η σχέση με τη χώρα του Ισραήλ είναι αποκλειστική για τους Εβραίους. Η γη θα ανθίσει μόνο για τους Εβραίους και όταν το κάνει, αυτό είναι ένα σημάδι ότι ο Μεσσίας είναι επικείμενος ", δήλωσε ο Ραβίνος Weiss επικαλούμενος τον Ιεζεκιήλ.
Οι Εβραίοι επέστρεψαν και έχουμε πάρει την κατοχή της γης, όπως ακριβώς διέταξε ο Θεός. Τα δέντρα μαρτυρούν ότι η γη είναι δική μας, ότι είναι άνθηση όπως ποτέ πριν και ότι είναι όλα για τη δόξα του Θεού στο Ναό της Ιερουσαλήμ. Όποιος προσπαθεί να διαιρέσει τη γη, να καταστρέψει τη διαθήκη, θέτει τον εαυτό του, όπου κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να είναι, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη σκέφτεται ότι είναι ".
https://www.breakingisraelnews.com/144915/sanhedrin-gets-authorization-to-use-their-trees-for-third-temple/
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BREAKING ISRAEL NEWS : Corfiatiko.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου