Πριν σταματήσει να ακούει τι γράφει, ο Μπετόβεν ήταν άλλο ένα παιδί που φοιτούσε σε λατινικό σχολείο της γερμανικής Βόννης.
Το περίφημο Tirocinium, που είχε βγει μόλις από την καθοδήγηση των Ιησουιτών και είχε γίνει πιο κοσμικό και λιγότερο δογματικό, διδάσκοντας στους μαθητές
λατινικά και λίγα γαλλικά, καλλιγραφία και μαθηματικά.
Παρά το γεγονός ότι διδασκόταν όμως η αριθμητική, δεν τους μάθαιναν όλες τις πράξεις, παρά μόνο την πρόσθεση και την αφαίρεση. Πολλαπλασιασμό και διαίρεση δεν διδάχτηκε ποτέ ο μεγάλος συνθέτης, που πάλευε ούτως ή άλλως με τα μαθηματικά και την ορθογραφία σε όλη του τη ζωή.
Όταν ήθελε να πολλαπλασιάσει το 62 με το 50, για παράδειγμα, έγραφε 62 φορές σε μια στήλη τον αριθμό 50 και έκανε την πρόσθεση!
Αυτά μας καταμαρτυρεί ένας από τους βιογράφους του μεγάλου μουσικού, ο επίσης συνθέτης και συγγραφέας Jan Swafford, στο βιβλίο του «Beethoven: Anguish and Triumph» του 2014 (εκδόσεις Houghton Mifflin Harcourt)…
Από το newsbeast
Follow @tiniosΤο περίφημο Tirocinium, που είχε βγει μόλις από την καθοδήγηση των Ιησουιτών και είχε γίνει πιο κοσμικό και λιγότερο δογματικό, διδάσκοντας στους μαθητές
λατινικά και λίγα γαλλικά, καλλιγραφία και μαθηματικά.
Παρά το γεγονός ότι διδασκόταν όμως η αριθμητική, δεν τους μάθαιναν όλες τις πράξεις, παρά μόνο την πρόσθεση και την αφαίρεση. Πολλαπλασιασμό και διαίρεση δεν διδάχτηκε ποτέ ο μεγάλος συνθέτης, που πάλευε ούτως ή άλλως με τα μαθηματικά και την ορθογραφία σε όλη του τη ζωή.
Όταν ήθελε να πολλαπλασιάσει το 62 με το 50, για παράδειγμα, έγραφε 62 φορές σε μια στήλη τον αριθμό 50 και έκανε την πρόσθεση!
Αυτά μας καταμαρτυρεί ένας από τους βιογράφους του μεγάλου μουσικού, ο επίσης συνθέτης και συγγραφέας Jan Swafford, στο βιβλίο του «Beethoven: Anguish and Triumph» του 2014 (εκδόσεις Houghton Mifflin Harcourt)…
Από το newsbeast
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου