Παρασκευή 12 Απριλίου 2024

Οδήγηση την νύχτα, τέλος: Αυτοί δεν θα μπορούν να κάθονται πίσω από το τιμόνι, τα “τσουχτερά” πρόστιμα

Μια ομάδα οδηγών θα πρέπει να σταματήσει την οδήγηση κατά τις αργές βραδινές ώρες αν υιοθετηθεί η πρόταση του Ευρωκοινοβουλίου. Η ΕΕ καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες για την επίτευξη του στόχου των μηδενικών θανάτων από τροχαία ατυχήματα έως το 2050.

Μέχρι στιγμής, οι προσπάθειες έχουν οδηγήσει σε μείωση του αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα από 51.400 το 2001 σε 19.800 το 2030. Ωστόσο, για να

επιτευχθεί ο φιλόδοξος στόχος των μηδενικών απωλειών ζωών, απαιτείται ακόμα πιο αποφασιστική δράση σε όλους τους τομείς για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Στις 1η Μαρτίου του 2023, η Κομισιόν παρουσίασε τις προτάσεις της για την ανανέωση των κανόνων για τις άδειες οδήγησης. Αυτές οι προτάσεις στη συνέχεια εξετάστηκαν από το Ευρωκοινοβούλιο, το οποίο παρουσίασε ορισμένες τροπολογίες λίγο αργότερα.


Ποιοι δεν θα μπορούν να χρησıμοποιούν το αυτοκίνητο τη νύχτα

Προβλέπεται η επιβολή περιορισμών οδήγησης κατά τις νυχτερινές ώρες για τους αρχάριους οδηγούς, δηλαδή για όσους έχουν αποκτήσει πρόσφατα το δίπλωμα οδήγησης. Η απαγόρευση κυκλοφορίας θα ισχύει από τις 12 το βράδυ έως τις 6 το πρωί.

Μεταξύ άλλων, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προτείνει να μειωθεί η ταχύτητα εκτός των αστικών περιοχών στα 90 χλμ/ώρα για τους νέους οδηγούς και επίσης να επιβάλλονται αυστηρότερες κυρώσεις σε περιπτώσεις οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, ναρκωτικών, υπερβολικής ταχύτητας ή χωρίς άδεια κυκλοφορίας.

 

Τέλος, εξετάζεται η σκέψη στους αρχάριους οδηγούς να επιτρέπεται να οδηγούν μόνο οχήματα με βάρος έως 1.800 κιλά. Ωστόσο, εάν επιθυμούν να οδηγήσουν μεγαλύτερα ΙΧ οχήματα, θα πρέπει να αναβαθμίσουν το δίπλωμά τους σε κατηγορία Β+.

Για να απαλλαγούν από τους περιορισμούς αυτούς, οι αρχάριοι οδηγοί πρέπει να περάσουν μια δοκιμαστική περίοδο δύο ετών πριν αναβαθμίσουν το δίπλωμά τους σε κατηγορία “Β+”.

Από το makeleio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου