Μετά από μακρά περίοδο αναμονής και φυσικά έντονης φημολογίας η Facebook επιβεβαίωσε ότι τα έξυπνα γυαλιά που ετοιμάζει σύντομα θα είναι εμπορικά διαθέσιμα, σύμφωνα με τον Άντριου Μπόσγουορθ, αντιπρόεδρο της εταιρείας και υπεύθυνο για τα προγράμματα εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Αν και το στέλεχος της Facebook δεν ανακοίνωσε ημερομηνία, το Bloomberg
με σχετικό δημοσίευμά του υποστηρίζει ότι αυτό θα γίνει σύντομα, μέσα στους επόμενους μήνες του 2021.Τα έξυπνα γυαλιά της Facebook θα κατασκευαστούν σε συνεργασία με το Luxottica Group, μητρική εταιρεία της Ray-Ban. Παρόλα αυτά, από τα γυαλιά που θα διατεθούν εμπορικά θα λείπει ένα βασικό τεχνολογικό συστατικό: η ενσωματωμένη τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας.
Ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είχε ανακοινώσει την σχετική συνεργασία στο περυσινό συνέδριο Facebook Connect, το οποίο επικεντρώνει σε οτιδήποτε σχετίζεται με τις τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά έως τώρα η ικανότητα AR (επαυξημένη πραγματικότητα) θα προστεθεί στα γυαλιά αργότερα με την προσθήκη ξεχωριστού hardware. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία είχε εκφράσει τα σχέδιά της για την ανάπτυξη AR glasses ήδη από το 2017.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το τμήμα virtual reality, augmented reality και ανάπτυξης του σχετικού εξοπλισμού της Facebook αριθμεί πάνω από 6.000 εργαζόμενους, σύμφωνα με τα οσα αναφέρει στο δημοσίευμά του το Bloomberg.
Προς το παρόν παραμένει άγνωστο πόσα διαφορετικά μοντέλα έξυπνων γυαλιών έχει αναπτύξει η Facebook. Σίγουρα υπάρχει το μοντέλο στο οποίο έχει αναφερθεί ο Μπόσγουορθ, ενώ υπάρχει και το πιθανό αποτέλεσμα του Project Aria, το οποίο επίσης περιλαμβάνει ενσωμάτωση των τεχνολογιών AR και VR χωρίς όμως να υπάρχουν περισσότερες διαθέσιμες πληροφορίες.
Για την ιστορία θα πρέπει να αναφερθεί ότι την αρχή στον συγκεκριμένο τομέα έκανε η Google το 2013, με το λανσαρισμα του Google Glass, σε μια εποχή που δεν υπήρχε καν η έννοια των “έξυπνων γυαλιών”. Προφανώς εκείνη η προσπάθεια δεν είχε εμπορική επιτυχία καθώς το ίδιο το κοινό δεν ήταν έτοιμο να αποδεχθεί ένα τέτοιο προϊόν: πρακτικά έναν υπολογιστή που καταγράφει δεδομένα προσαρμοσμένο στο πρόσωπο.
Από Ναυτεμπορική
Από το el.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου